۱۵۳۴۳۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

عکس: حراج خانه «پدرخوانده»

عمارتی که در فیلم «پدرخوانده» از آن استفاده شده بود، بازسازی شده تا مانند عمارت داخل فیلم به نظر برسد و با قیمتی حدود ۳ میلیون دلار به مزایده گذاشته شده است.

فوت و فن: عمارتی که در فیلم «پدرخوانده» از آن استفاده شده بود، بازسازی شده تا مانند عمارت داخل فیلم به نظر برسد و با قیمتی حدود ۳ میلیون دلار به مزایده گذاشته شده است.

یکی از شاخص ترین عمارت‌هایی که در تاریخ سینمای آمریکا از آن استفاده شده، عمارت «پدرخوانده» برای فروش گذاشته شده است و صاحبان آن امیدوارند که بتوانند آن را با قیمتی بالا به فروش برسانند.

عکس: حراج خانه «پدرخوانده»

عمارت زیبای خانواده کورلئونه در فیلم «پدرخوانده»(که در سال ۱۹۷۲ اکران شد) مساحتی معادل ۶۲۴۸ فوت مربع دارد و دارای ۷ اتاق خواب و ۵ سرویس بهداشتی و حمام است. این عمارت در استیت آیلند آمریکا واقع شده است. از نمای خارجی این بنا، که به سبک «تودور انگلیسی» ساخته شده، برای فیلمبرداری صحنه تاریخی عروسی «کُنی» استفاده شده بود. با اینکه از نمای درونی این خانه در فیلم هرگز استفاده نشد، اما صاحبان این عمارت بازسازی‌های بسیاری انجام داده و حتی اتاق اداری «دُن کورلئونه» را نیز ساخته تا آن را بیشتر مشابه مانند خانه خانواده کورلئونه که در فیلم پدرخوانده می‌بینیم، نشان بدهند.

این خانه که در سال ۱۹۳۰ ساخته شد، برای بیش از ۶۰ سال متعلق به خانواده نورتون بوده است تا زمانی که آن‌ها در سال ۲۰۱۰ تصمیم به فروش آن گرفتند. صاحبان فعلی آن، این عمارت را در سال ۲۰۱۲ به مبلغ ۱.۷ میلیون دلار خریدند و به آن یک سالن ورزشی کوچک، یک اتاق بازی، ۴ گاراژ، ۲ اتاق اداری، یک استخر، یک اتاق غذاخوری و یک آشپرخانه اضافه کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج