جاباما
۱۷۹۹۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کافی شاپ گوسفندی +عکس

"لی کوآنگ هی" برای آنکه بتواند کافی شاپ خود را جذاب کند تصمیم گرفت تا چند گوسفند را در فضای کافی شاپ رها کند تا مشتریان به خاطر علاقه به این موجود زیبا هم که شده با مغازه او آمده و نوشیدنی سفارش دهند.

باشگاه خبرنگاران: کافه محلی برای نوشیدن قهوه و چای و گپ زدن با دوستان و آشنایان است و دلیل اصلی رفتن به این مکان ها همیشه همین بوده است اما کافه ها گاهی از حالت عادی خارج می شوند و به مکانی عجیب تبدیل می شوند.

"لی کوآنگ هی" از کره جنوبی برای آنکه بتواند کافی شاپ خود را جذاب کند تصمیم گرفت تا چند گوسفند را در فضای کافی شاپ رها کند تا مشتریان به خاطر علاقه به این موجود زیبا هم که شده با مغازه او آمده و نوشیدنی سفارش دهند.

کافی شاپ گوسفندی +عکس

او کار خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است و تا به حال گردشگران و افراد زیادی تنها برای دیدن گوسفندهای زیبای این کافی شاپ به این مکان رفته اند. او می گوید مردم با این حیوانات بازی می کنند و هنگام خروج با خرسندی تمام از مغازه بیرون می روند.

یکی از مشتریان این مغازه به خبرنگاران گفته است :" ما همیشه برای دیدن حیواناتی مانند گاو و گوسفند که باعث سرحالی و سرزنده شدن آدم ها می شوند باید به روستا سفر می کنیم اما از زمان باز شدن این کافی شاپ هر هفته به این مکان می آییم تا بیشتر با گوسفندها بازی کنیم. "

کافی شاپ گوسفندی +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج