adexo3
۲۳۴۸۲۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مکانی پوشیده شده با ریشه های درخت

این درخت انجیر هندی که در شهرستان تاینان درکشور تایوان رشد نموده است بارشد بیش از حد و ریشه های عظیم خود ساختمانی که قبلا متعلق به یکی از شرکتهای تجاری خارجی که در کشور تایوان فعالیت می نموده است را بلعیده و در واقع این درخت انجیر بزرگ نشان دهنده قدرت فراگیر زمین است که حتی انسان هم توانایی مهار آن را ندارد.

وبسایت تاپ ناپ: این درخت انجیر هندی که در شهرستان تاینان درکشور تایوان رشد نموده است بارشد بیش از حد و ریشه های عظیم خود ساختمانی که قبلا متعلق به یکی از شرکتهای تجاری خارجی که در کشور تایوان فعالیت می نموده است را بلعیده و در واقع این درخت انجیر بزرگ نشان دهنده قدرت فراگیر زمین است که حتی انسان هم توانایی مهار آن را ندارد.

این انبار در گذشته انبار نمک بوده که در جریان اشغال ژاپن ،انجمن نمک ژاپن بر سر مالکیت زمین آن دچار مشکل شدند و این انبار بدون مالک رها شد و پس از جنگ جهانی دوم صنعت نمک کاهش پیدا کرد . این امر منجر به رهایی انبار و نابودی آن گشت. از آن پس ریشه ها و شاخه های درخت انجیر هندی شروع به گسترش کرد تا زمانی که کل ساختمان با طبیعت یکی شد.با توجه به فرهنگ عامه تایوانی ریشه های هوایی درخت انجیر هندی نشان دهنده انرژی منفی در خانه است به طوری که مردم محلی آن مکان را خالی از سکنه و مکانی غم انگیز می دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج