۲۶۲۸۵۸
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (۲)

روی زمین مکان‌هایی وجود دارند که از دیدن‌شان سیر نمی‌شوید اما در عین حال روی همین کره خاکی جاهایی هم وجود دارند که ترس به دل‌ها می‌اندازند و بازدید از آن‌ها مستلزم شجاعت و جسارتی بی‌مانند است.

برترین ها - ترجمه از امین جراحی: روی زمین مکان‌هایی وجود دارند که از دیدن‌شان سیر نمی‌شوید اما در عین حال روی همین کره خاکی جاهایی هم وجود دارند که ترس به دل‌ها می‌اندازند و بازدید از آن‌ها مستلزم شجاعت و جسارتی بی‌مانند است. در همه کشورهای جهان جاهایی وجود دارند که از آن‌ها با لفظ تسخیر شده نام برده می‌شود. جاهایی که محل رفت و آمد ارواح خبیث و یا شکارگاه اشباح ناخوشایند هستند. در این‌جا ما فهرستی از ترسناک‌ترین اماکن موجود روی کره زمین را در اختیار شما قرار می‌دهیم که مطمئنا هرگز تمایل نخواهید داشت از نزدیک آن‌ها را ببینید.

توئول سلنگ، کامبوج

موزه نسل کشی توئول سلنگ در فنوم پن که محل سابق یک دبیرستان را گرفته است، تحت مدیریت خمر روژ به زندان امنیتی بد نام 21 تبدیل شده بود. بین سال های 1975 تا 1979، تا 20،000 نفر در اینجا زندانی شده، شکنجه شده و به قتل رسیده اند. این موزه ترسناک همه روزه صد ها نفر از گردشگران را به خود جذب می کند و شامل عکس هایی از زندانیان، جمجمه ها و ابزار های شکنجه است.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


کولودن مور، اسکاتلند

کشمکش میان نیروهای دولتی و فرقه راهبان دومی نیکنی وفادار به بانی پرنس چارلی، صحنه آخرین نبرد در خاک بریتانیا در کولودن مور است. مشهور است، روح کسانی که در طول این کشتار خونین در گذشتند، به این محل رفت و امد می کنند.گفته می شود که سربازان شبح وار در تاریخ 16 آوریل - سالگرد نبرد - ظاهر می شوند و شنیدن فریاد های توام با غم و اندوه و صدای برخورد شمشیرها نیز گزارش شده است.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


پوگیلا، ایتالیا

این جزیره نزدیک به ونیز، به عنوان یک "قرنطینه" و یا "گودال طاعون" در زمان اوج مرگ سیاه ( طاعون ) مورد استفاده قرار گرفته است و تصور می شود که ده ها هزار نفر از مردم در اینجا فوت کرده اند. ساختمانی در این جزیره در سال 1922 ساخته شد، که با توجه به افسانه های محلی، به عنوان یک بیمارستان روانی مورد استفاده قرار می گرفت. دکتر انجا کسی بود، که قبل از اینکه از دست خود نارحت شده و اقدام به خودکشی کند، تاسیسات مشهور سلاخی و شکنجه بسیاری از بیماران در انجا راه اندازی کرده بود. امروزه فقط خرابه های این ساختمان باقی مانده اند، اما درهای این جزیره به روی بازدید کنندگان بسته شده است.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


زیرِ زمین بثنال گرین ، لندن

در طول جنگ جهانی دوم، 173 نفر در حالی که در تلاش برای پناه گرفتن در ایستگاه متروی بثنال گرین بودند، در طول یک حمله هوایی مشکوک له شدند. کارکنان زیرزمینی لندن، جیغ شنوایی از زنان و کودکان در این ایستگاه را گزارش کرده اند.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)

دیگر ایستگاه های مترو شبح دار شامل فارینگدان، - که ظاهرا محل رفت و امد روح آن نیلور، یک دختر جوان که در سال ۱۷۵۸ در انجا به قتل رسید، است - بانک - پاتوق یک روح به نام "نون سیاه"است - و خیابان لیورپول - که خانه روح ربکا گریفیث، ساکن قبلی تیمارستان ستاره بیت الحم بود، که قبلا در این محل وجود داشت - است.


راه اهن مرگ، تایلند

بیش از 90،000 نفر از کارگران و 16،000 نفر از زندانیان جنگ متفقین در طول ساخت و ساز راه آهنی به طول 258 مایل بین بانکوک و میانمار کشته شده اند، که یکی از پس زمینه های وحشتناک در فیلم پل رودخانه کوای ساخته دیوید لین بود. در حال حاضر سواری و گشت و گذار در بخش باقی مانده از مسیر یک فعالیت محبوب برای بازدید کنندگان کانتچانابوری، در شمال غرب پایتخت تایلند است. قطار صخره های پر شیب دو طرف را محکم می گیرد و از روی تعدادی پل زهوار در رفته و سست رد می شود.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


هتل استنلی، کلرادو، ایالات متحده

این هتل مشهور در رفت و امد ارواح، واقع در رشته کوه های راکی کلرادو است، این هتل الهام بخش رمان ترسناک درخشش اثر استفان کینگ بود. این ایده در طول اقامت کینگ در اتاق 217 به ذهنش خطور کرد. اما آن اتاق 418 -که معتقدند توسط روح لرد دانراون بازدید می شود - است، که آن را به عنوان پاتوق اروح قلمداد می کنند. مهمانان و کارکنان شنیدن صدای بازی کودکان در راهرو ها در اواخر شب و همچنین شنیدن موسیقی پیانو از سالن رقص خالی را گزارش کرده اند.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


پندل هیل، لنکشایر

در سال 1612، 12 نفر از ساکنان منطقه ای در اطراف پندل هیل، پس از یک سری مرگ مرموز به جادوگری متهم شدند. همه انها به جز یکی گناهکار شناخته شده و به دار آویخته شدند. امروزه، قله پندل هیل در لنکشایر زیارتگاه محبوبی برای شکارچیان روح است و اغلب در هالووین به انجا می روند.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


قلعه برن، رومانی

قلعه برن به خاطر ارتباطش با ولاد سوم- که بیشتر به او کنت دراکولا می گویند - مشهور است. ولاد - حتی با استاندارد های قرن 15 ام - یک حاکم فوق العاده بی رحم بود. هر چند مشهور است که دشمنان خود را به جای گردن زدن بیشتر به میله می کشید، اما مثل درکولا اقدام به خوردن خون انها نمی کرد. ماسک های خون آشام، شراب قرمز خون و خنجر چوبی شهرت بازار زیر قلعه هستند. در داخل ساختمان نیز، مسیر پر پیچ و خم پله های مارپیچ و درگاه های غار مانند، حس رعب وحشت را افزایش می دهند.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


گورستان استول، کانزاس

افسانه های مختلف شهری به گورستان استول در منطقه داگلاس - کانزاس - به عنوان یک محل ملاقات برای گروه های اسرار امیز و مخفی اشاره دارد. هر هالووین، افراد کنجکاو عیاش در آن قبرستان دور هم جمع شده و خشم ساکنان محلی بر می انگیزند.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


هل تاون، اوهایو

این روستا که قبلا به عنوان بوستون شناخته شده می شد. پس از اینکه تعدادی از خانه ها به صورت اجباری توسط خدمات پارک های ملی آمریکا خریداری شد، تا حد زیادی متروک شد. مردم محلی استدلال می کردند، که مقامات در تلاش برای پنهان کردن نشت مواد شیمیایی بودند یا حتی برخی مدعی بودند، که گونه ای از هیولای جهش یافته در انجا ایجاد شده بود. افسانه های دیگر می گویند، که شیطان پرستان در این روستا مراسم مذهبی انجام می دهند و یک بیمار روانی فراری شب ها در جنگل پرسه می زند. ظاهرا گورستان انجا نیز محل رفت و امد ارواح است.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


اییام، دِربیشایر

اییام در طول طاعون سال 1665 معروف شد. هنگامی که بیماری همه گیر وارد روستای اییام شد، ساکنان تصمیم گرفتند تا خود را در قرنطینه نگاه دارند، به جای اینکه اجازه دهند تا عفونت به جوامع همسایه گسترش یابد. مکان های پاتوق روستا که ارواح به ان جا رفت و امد می کنند شامل میخانه ماینرز آرمز - که در آنجا گاهی اوقات صدای قدم زدن ها بی دلیل شنیده می شود - و اییام هال - جایی که در آن سارا میلز ( یک دختر خدمتکار جوان در چاه روستا غرق شده بود ) دیده شده است - می باشد.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)


پل اُووِرتون، اسکاتلند

خانه اُووِرتون ملک قرن 19 امی در غرب دانبارتونشایر است. که گویا برای ان پدیده عجیب و غریبی که روی پل قوسی ( تصویر بالا ان پل را نشان نمی دهد ) - که نگهبانان ورودی در جلوی ان بودند - تاثیر می گذارد، شناخته شده است. از دهه 1950، ده ها تن از سگ ها از پل به آبشار - که 50 فوت ارتفاع دارد و در زیر پل قرار دارد - افتاده اند، که نرخ ان یک سگ در هر ماه است. محتمل ترین توضیح این است که بوی قوی ادرار راسوی نر، که در زیر دست پل تشخیص داده شده، باعث اغوا کردن سگ ها شده و مرگ انها را رقم زده است.

عکس: ترسناکترین مکان های جهان (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج