adexo3
۲۷۳۰۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طنز؛ تعمیق روابط در دانشگاه

آیدین سیارسریع در وبسایت چیزنا نوشت:

همان‌طور که همه شما جوانان و میانسالان گرامی می‌دانید، دانشگاه محل ظهور و بروز بسیاری از روابط عاشقانه است که البته باید با آن برخورد شود ولی متاسفانه به علت غفلت مسئولین شاهد برخی افعال غیردرسی ولی در عین حال آموزشی هستیم که فضای دانشگاه را از حالت شوخی و دورهمی گاهی تبدیل به حالت جدی و بعضا ازدواج می‌کند. در ادامه سعی می‌کنیم روش‌های معمول ابراز علاقه را در محیط دانشگاه بررسی کنیم:

روش اول) استفاده از علم نشانه‌شناسی

استفاده از نشانه‌شناسی روشی قدیمی و کهنه است که الان دیگر پاسخگو نیست و برای ابرازعشق‌کننده نتایجی دردناک به همراه دارد. در این روش معمولا پسر نزد دختر می‌رود و می‌گوید اگر امکانش هست جزوه‌تون رو بدین برم کپی بزنم. دختر می‌گوید: من اینقدر دست خطم بده خودم نمی‌تونم بخونم، اونوقت شما چه جوری می‌خونین؟ پسر می‌گوید: من وسط کلاس نگاه کردم جزوه‌تون رو، خیلی تمیز بود. دختر می‌گوید: من اصلا امروز جزوه ننوشتم. پسر می‌گوید: اشکال نداره، جزوه جلسه قبلی رو بدین. دختر می‌گوید: آقای محترم فازتون چیه؟ من اینجا مهمانم! امروز همراه دوستم اومدم نشستم کلاس، پسر در اثر این ماجرا شیری پرچرب می‌خورد و ماه‌ها طول می‌کشد تا کمر راست کند و به میادین بازگردد.

نمی‌دونم چرا تو این مورد جزوه دادن کلا منتفی شد. قرار نبود دختره بگه مهمانم. بد زمونه‌ای شده آقا، کاراکتر‌ها هم خودسر شدن. بطور کلی غرض این بود که بگم دختره جزوه می‌ده، پسره جزوه رو می‌بره و یه گل رزی چیزی می‌ذاره وسط جزوه و به دختر تحویل می‌ده. این روش قبلا شاید جواب می‌داد ولی الان تنها منجر به بلاک شدن پسر توسط دختر و ادخال سرور در قلوب دوستان این دو عزیز می‌شه.

روش دوم) استفاده از واسطه و میانجی

نزدیک‌ترین دوست «هدف» همیشه نقش مهمی در تاریخ داشته. یعنی این مسئولیتی که دوست نزدیک هدف بر دوش خود احساس می‌کند را سلطان قابوس برای میانجی‌گری ایران و امریکا بر دوش خود احساس نمی‌کرد. در این روش پسر ابتدا به تعمیق روابط با دوستِ نزدیک دختر مورد نظرش مبادرت می‌ورزد. (دانشجویان عزیز در نظر داشته باشن که زیاد هم لازم نیست روابطشون رو با دوست نزدیک طرف تعمیق ببخشن، مورد داشتیم طرف خیلی تعمیق بخشیده دوسته فکر کرده هدف اصلی خودشه، قضیه سریال ترکی شده.) پسر بعد از نزدیکی به دوست نزدیک دختر مورد نظر سعی می‌کند با محبت‌های مشکوک و پی‌در‌پی او را نمک‌گیر کرده و در ‌‌نهایت پرده از اهداف شیطانی‌اش بردارد و بگوید: یه جور نامحسوس می‌ری ببینی فلانی مزه دهنش چیه!؟

روش سوم) مذاکره مستقیم

مذاکره مستقیم در واقع یک روش برای ابراز علاقه نیست، یک دام از طرف دوستان پسر است که برای خنده چیده می‌شود و پسر به عنوان قربانی در آن قرار می‌گیرد. به این ترتیب که دوستان پسر طی یک حرکت هماهنگ و از پیش تمرین شده به پسر می‌گویند: فلانی (شاه‌داف دانشگاه) تو نخته، داره آمار می‌ده بدبخت! در این روش پسر ابتدا با علم به حقایق به دوستان می‌گوید اسکل کردن او بی‌فایده است و وی فریب این صحنه‌آرایی خطرناک را نخواهد خورد و چنین اتفاقی را ناممکن می‌داند ولی با گذشت زمان و تلاش‌های جدی دوستان شل کرده و دل‌دادهٔ شاه‌‌داف مذکور می‌شود و در ‌‌نهایت به صورت رودررو به او ابراز علاقه می‌کند و در ‌‌نهایت با لایکی بزرگ و شعله‌ور از جانب او مواجه شده و در میان خنده‌های دوستان به مرکز سوانح و سوختگی می‌شتابد.

فعلا تا اینجا را داشته باشید، بقیه روش‌ها را در فرصت‌های بعدی خدمت دانشجویان و کارآموزان گرامی عرض خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج