adexo3
۲۷۳۲۲
۱۵ نظر
۵۰۹۹
۱۵ نظر
۵۰۹۹
پ

تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (۵) +عکس

رشد صنعت تبلیغات تا آن حد بوده است كه امروزه بخش مهمی از فعالیت‌های سازمان‌ها را دربر می‌گیرد و از تبلیغات به‌عنوان یكی از عوامل كلیدی موفقیت سازمان‌ها و شركت‌های تولیدی و خدماتی نام برده می‌شود.

تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (5) +عکس



برترین ها: از برخی تصاویر نقش بسته روی دیوار غارهایی كه محل زندگی انسان‌های نخستین بوده، مشخص است كه تبلیغات مقوله‌ای نیست كه جدید و مربوط به سال‌های اخیر باشد. با این همه آنچه ما تحت عنوان تبلیغات نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم دارد. بعد از انقلاب صنعتی، به دلیل بالا رفتن حجم تولیدات، دیگر فروش مقوله راحت نبود و اینگونه شد كه تبلیغات به سرعت به یك حرفه و بعد به یك علم بدل شد. با اختراع ماشین چاپ و سپس رادیو، تلویزیـون، اینترنت و دیـگر رسانه‌های ارتباط جمعی، تبلیغات باز هم رشد بیشتری یافت، چون لزوم آن بیشتر احساس می‌شد. رشد صنعت تبلیغات تا آن حد بوده است كه امروزه بخش مهمی از فعالیت‌های سازمان‌ها را دربر می‌گیرد و از تبلیغات به‌عنوان یكی از عوامل كلیدی موفقیت سازمان‌ها و شركت‌های تولیدی و خدماتی نام برده می‌شود. تبلیغاتی كه ساده‌ترین آنها مردی است كه در سر كوچه‌ای برای كالایی تبلیغ می‌كند و پیچیده‌ترین‌های آنها به ساعت‌ها بحث و بررسی نیاز دارند.

تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (5) +عکس

شما هم در این تبلیغ سهیم شوید

كفش مردانه ، آفریقای جنوبی، آوریل۲۰۱۲


كفش برونكس اولین بیلبورد تعاملی قابل رشد در جهان را ساخت. این بیلبورد با 6 متر ارتفاع، صورت مردی را نشان می‌دهد كه به مرور زمان صورتش از ته ریش پوشیده می‌شود. سیستم رویش مو طوری طراحی شده كه به ازای هر فردی كه در صفحه شبكه اجتماعی برونكس عضو شود، ریش مرد در این تصویر بلندتر خواهد شد. می‌خواهید امتحان كنید و ببیند كه ردپای شما روی صورت این مرد چگونه نقش خواهد بست.


تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (5) +عکس

كم مصرف بودن یعنی...

اتومبیل كیا، ریو- آلمان، مارس۲۰۱۲

شاید این چند قطره بنزین برای شما اهمیتی نداشته باشد اما شركت كیا مدعی است كه با همین مقدار كم می‌توانید ۹/۱ كیلومتر رانندگی كنید. این تبلیغ ساده به معرفی محصولی جدید از كمپانی كیا پرداخته و به‌طور مشخص و صریح كم‌مصرف بودن اتومبیل را به تصویر كشیده است و بر این شایستگی فنی تاكید دارد.


تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (5) +عکس

تبلیغ همكاری مشترك گاو و میمون

شیر با اسانس موز، كره جنوبی، مارس۲۰۱۲

یك ایده خلاقانه و فانتزی كه جنبه طنز آن باعث ماندگاری محصول در ذهن بیننده می‌شود. تصویر و متن یكدیگر را پشتیبانی می‌كنند و داستان را تكمیل می‌كنند. از آنجایی كه در این آگهی از تكنیك‌های خیال‌پردازی و طنز استفاده شده، می‌تواند كودكان را تشویق كرده تا از میان قفسه‌های انبوه سوپرماركت‌ها خواستار این نوشیدنی باشند. حواستان باشد كه اصلی‌ترین طرفداران این محصول بچه‌ها و نوجوانان هستند و مطمئنا این تبلیغ آنها را جذب می‌كند، البته شما بزرگ‌ترها هم حتما از این تبلیغ خوشتان می‌آید!

تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (5) +عکس


تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (5) +عکس

امتحان مجانی است اما...

پیتزا، مارس۲۰۱۲

یك تبلیغ محیطی قوی و كاملا متمركز روی مفهوم محصول كه تصویری از مزه محصول و البته تفاوت را به ذهن بیننده القا می‌كند. در این تبلیغ از ارتباط با حس مخاطب استفاده شده كه یكی از تاثیرگذارترین شیوه‌های تبلیغاتی است اما این تبلیغ واقعا چه می‌خواهد بگوید؟ اگر متن تبلیغ را بخوانید می‌فهمید كه آنها مدعی هستند كه می‌توانند تند‌ترین سس جهان را روی پیتزای شما بریزند. امتحان آن هم مجانی است.


تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (5) +عکس

ارزش هدیه به قیمت نیست، به قلبی است كه پشت آن است

گلفروشی، اسپانیا، آوریل۲۰۱۲

خیلی از اوقات ارزش یك دسته گل برای كسی كه دوستش دارید به‌مراتب بیشتر از خرید یك خانه برای اوست. در این آگهی ساده، معنویت مقابل مادیات به نمایش گذاشته شده است. اهمیت آنچه شما هستید بسیار بیشتر از آن چیزی است كه دارید.

این تبلیغ به‌صورت سریالی بوده و در هر مورد جای قسمت مادی با دارایی های مختلفی اعم از كشتی تفریحی و موتورسیكلت عوض شده است.


تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (5) +عکس

نیم‌رخ نشو اما كنارت رو ببین

مرسدس بنز، آلمان، آوریل۲۰۱۲

همیشه یكی از مشكلات رانندگی، نداشتن دید مناسب در برخی از نقاط ماشین بوده است كه برای دیدن آن راننده مجبور به چرخاندن سر خود می‌شود. مرسدس بنز مدعی است كه مشكل دید نقاط كور را حل كرده و این نوآوری است كه راننده بدون چرخاندن سر یا تغییر موقعیت خود می‌تواند به همه زوایای اتومبیل مسلط باشد. این تبلیغی بسیار خلاقانه و در عین حال ساده است؛ كنار را ببینید بدون اینكه به كنار نگاه كنید. همچنین در این تبلیغ با جمله یا بهترین یا هیچ چیز در كنار لوگوی مرسدس بنز به پرستیژ محصولات این برند تاكید شده است.در نسخه‌های دیگر همین تبلیغ، شخص درون تصویر عوض می‌شود اما همین فرم تكرار شده است كه این بیانگر مناسب بودن این ماشین برای هر سن و هر جنسیتی است.


تبلیغات بسیار جالب و خلاقانه (5) +عکس

كوچك‌های بزرگ

فولكس واگن، فرانسه، ژانویه۲۰۱۲

دهه ۶۰ میلادی، فولكس واگن فصل جدیدی از تبلیغات را آغاز كرد كه در آن به كوچك بودن این ماشین اشاره می‌شد. از آن زمان به بعد كوچك بودن جزئی از كاراكتر تبلیغاتی ماشین‌های فولكس واگن شد. در زندگی شهری و پرترافیك امروزه داشتن یك وسیله نقلیه كوچك از برندی صاحب‌نام و با پیشینه، یك امتیاز محسوب می‌شود. این تبلیغ محیطی خلاق و چشمگیر با شعار «كوچك بودن نشانه بزرگ بودن است» تاكید بر مزیت كوچك بودن سایز ماشین و كارایی آن دارد. ابعاد بزرگ آن باعث دید آن از فاصله دور و جلب توجه بیشتر می‌شود. این تضاد موضوع و سایز تبلیغ ایده جالبی است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • laya

      نیم رخ از همه باحالتره

    • حسن71

      بسیار جالب و خلاقانه بود

    • fire flower

      متشكرم از شما.
      واسه ي آينده ي شغليم بسيار آموزنده بود.

    • رها

      جالب بودن ممنون.

    • MOHSEN

      ريش/رخ خوب بود.

    • علیرضا 77

      afarin

    • parand

      hamashun jaleb budan, merc

    • بدون نام

      oon pitzae t0o0o0op bood...

    • reyhoon

      عکس اولی چرا برای این بیچاره ریش گذاشتن؟؟؟؟تازه علامت لایکم بغلش هست...

    • naghme

      واسه من پیتزا و شیرموز جالب بود (خوردنیاش)

    • mehdi

      گاو و میمون خیلی جالب بود. نه؟؟؟؟

    • maral

      جالب بود مقسی!

    • eli

      خوشمان آمد !!!!!!!!!

    • حسن

      خوکشیل بود مخصوصا میمون و گاو.

    • ASADI

      خیلی جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج