۲۷۸۳۵۵
۵ نظر
۵۰۳۸
۵ نظر
۵۰۳۸
پ

عکس: جنجال شباهت دو دختر غریبه

برای دوقلوهای همسان توجیه علمی وجود دارد. اما دو دختر غریبه یکی از ایرلند و دیگری از سوئد پیدا شده‌اند که بدون هیچ رابطه فامیلی عین یکدیگر هستند.

خبرآنلاین: برای دوقلوهای همسان توجیه علمی وجود دارد. اما دو دختر غریبه یکی از ایرلند و دیگری از سوئد پیدا شده‌اند که بدون هیچ رابطه فامیلی عین یکدیگر هستند.

دو دختر جوان به وسيله اينترنت همديگر را پيدا كرده‌اند كه بدون هيچ نسبتي چنان شباهتي به هم دارند كه حتي خانواده‌هايشان قادر به تشخيص‌شان نيستند. شانون لانرگان ۲۱ ساله از ايرلند به وسيله يك سايت اينترنتي سارا نورداستورم ۱۷ ساله را از سوئد پيدا كرده كه عين يكديگر هستند. در علم پزشكي دوقلوهاي منوزایگوتیک (همسان) که به دوقلوهایی گفته می شود که از یک تخمک لقاح یافته که بعد از تقسیم به دو جنین تبدیل شده است.

عکس: جنجال شباهت دو دختر غریبه

لذا ماده ژنتیکی و خصوصیات ارثی آنها مثل هم است. اما درباره اين دخترها هيچ توجيه علمي پيدا نمي‌توان كرد. براي اولين بار هم نيست كه شباهت اين چنيني پيدا شده است. پيش از اين در سايت غريبه‌هاي دو قلو Twin stranger مورد ديگري توسط مردم كشف شده بود.

عکس: جنجال شباهت دو دختر غریبه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من هم دو دانش آموز داشتم که این دو بافاصله ی زمانی بین ده الی پانزده سال شاگرد من بودند درمقطع راهنمایی یکی اهل ورامین دیگری اهل تهران این ها علاوه براینکه شبیه هم بودن حتی فامیلی یکسان داشتند که باعث تعجب بود از دومی که تقریبا ده الی پانزده سال بعداز اولی شاگرد من شده بود سوال کردم نفر اول را نه می شناخت ونه نسبتی داشتند

      پاسخ ها

      • علی

        پس شما معلم هستید نه user

    • bahare

      عجیبم نیست زیاد من یه جا خوندم که برای تک تکه آدما اینجوریه که فکر کنم هفت نفر کاملا شبیه به خودشون تو دنیا وجود دارن اما احتمال اینکه همدیگرو ببینن یا سرراه هم قرار بگیرن کمتر از ده درصده حالا اینا شانسی به پست هم خوردن خود من بهم گفته بودن تو اصفهان یکی رو میشناسن که دقیقا با من مثل سیب از وسط نصف شدس در صورتی که من اصلا اهل تهرانم دنبالشم نرفتم که ببینمش برام جالب نبود زیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبي؟

    • سارا

      سحر قریشی هم شبیهشونه...شدن سه تا!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج