اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۳۹۷
۱ نظر
۵۰۳۱
۱ نظر
۵۰۳۱
پ

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (۸)

تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر «فتبارک الله احسن الخالقین» را بر زبانتان می آورد.

برترین ها: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر «فتبارک الله احسن الخالقین» را بر زبانتان می آورد.

در این سری مطالب سعی کرده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر دنیا، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این تلاش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور شود و با دیدن صحنه هایی زیبا از این دنیای زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

****

ساحل زیبای یکی از جزایر فیلیپین، فیلیپین به‌صورت مجمع‌الجزایری در اقیانوس آرام بین خط استوا و مدار رأس‌السرطان قرار گرفته است. این جزایر در جنوب شرقی آسیا واقع شده و از شمال به تایوان، از جنوب به مالزی و اندونزی، از غرب به دریای چین و از شرق به اقیانوس آرام منتهی می‌شود.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

جنگل‌های Bellwald یک شهر در منطقه GMOs در ایالت وله در سوئیس.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

دریاچه همیلتون پول (Hamilton Pool)، تگزاس، همیلتون پول یکی از غیرمعمول‌ترین و همچنین زیباترین دریاچه‌های جهان است. این دریاچه بخشی از کانتی تراویس پارک محسوب می‌شود که هزاران سال پیش به دنبال بیرون‌زدگی یک گنبد آهکی و متلاشی شدن آن، باعث شکل گرفتن این استخر جذاب شده است که به‌طور همزمان هم دریاچهٔ زمینی و هم زیرزمینی محسوب می‌شود.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

جزیره خیوس در استان اژه شمالی در کشور یونان واقع شده است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

معبد دایگوجی توکیو، معبد دایگوجی، یکی از 33 معبد معروف شهر کیوتو است که در قرن نهم میلادی و در زمان امپراتوری سلسله هیان بنا و تکمیل شده است.
پاگودای موجود در این معبد با برخورداری از 4 طبقه یکی از قدیمی‌ترین بناهای چوبی در منطقه کیوتو به شمار می‌رود. باغ وسیع این بنا نیز در قرن شانزدهم و در زمان حکومت تویتومی هیدوشی، امپراطور جنگ ژاپن، مکانی برای برپایی جشن شکوفه‌های گیلاس بوده است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

خیابان آکسفورد، لندن، انگلستان. خیابان آکسفورد (به انگلیسی: Oxford Street) یکی از خیابان‌های معروف لندن در منطقهٔ اعیانی وست‌اند در غرب این شهر است که با داشتن تعداد بسیار زیادی فروشگاه‌های بزرگ شیک و معروف، بویژه فروشگاه‌های لباس، از محبوب‌ترین مراکز خرید و یکی از جاذبه‌های گردشگری در لندن به شمار می‌رود. ساختمان سنتر پوینت نیز در انتهای این خیابان واقع شده است.
خیابان آکسفورد در اصل جادهٔ خروجی لندن به آکسفورد بوده است و به‌همین دلیل به این نام خوانده می‌شود.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

کلیسای زیبای ناجی سن پترزبورگ، روسیه. کلیسای ناجی که یکی از اصلی‌ترین مناطق دیدنی و توریستی شهر سنت پترزبورگ روسیه است. در واقع این کلیسا به یادبود تزار الکساندر دوم ساخته شده است. تزاری که توسط انقلابیون آنارشیست ترور شد. این کلیسا در محلی ساخته شده است که تزار الکساندر دوم کشته شد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

نمایی شگفت انگیز از عبور هواپیما بر فراز جنگل‌های سیاتل، سیاتل شهری در ایالت واشینگتن در کشور آمریکا است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقهٔ شمال غربی اقیانوس آرام در آمریکا است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

باغ ملی ارکیده سنگاپور. باغ ملی ارکیده به عنوان دیدنی‌ترین مکان کشور سنگاپور از نظر هزاران کاربر سایت تریپ ادوایزر انتخاب شده است. باغ ارکیده در مقابل باغ پرندگان و در نزدیکی دریاچه "گاردن" قرار گرفته است. در این باغ شما می‌توانید انواع گل‌های ارکیده، شیوه کاشت و نگهداری از آن‌ها را بیاموزید.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

تاج‌محل از پرآوازه‌ترین بناهای جهان و آرامگاه زیبا و باشکوهی است که در نزدیکی شهر آگره و در ۲۰۰ کیلومتری جنوب دهلی نو پایتخت هند واقع شده است و یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیا به‌شمار می‌رود.
این بنا به دستور شاه جهان، پنجمین امپراتور گورکانی هند به منظور یادبود همسر ایرانی‌تبارش، بنام ارجمند بانو بیگم مشهور به ممتاز محل که در سال ۱۶۳۱ م در سفری جنگی به‌هنگام وضع حمل فوت کرد بنا شده است. خود شاه‌جهان نیز بعدتر در همان‌جا به خاک سپرده شد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

وِنیز جزیره‌ای در شمال ایتالیا که در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته است و بصورت جزیره‌های کوچک است که جزیره‌ها به وسیلهٔ کانال‌هایی از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد.
شهر ونیز یکی از شهرهای گردشگرپذیر جهان است و سالانه میلیون‌ها گردشگر به این شهر می‌روند. از دیدنی‌های این شهر می‌توان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی از حواریون عیسی مسیح که به سن مارکو مشهور است، اشاره‌کرد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

پاییز پارک ملی یدی گل لر یا هفت دریاچه، ترکیه.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

پاییز زیبای شهر اُسلو (Oslo) بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور نروژ است. اسلو همچنین تنها شهر نروژ است که خود یک استان و یک شهرستان نیز به‌شمار می‌آید.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

کانال آبی منتهی به آبشارهای نیاگارا. آبشارهای نیاگارا به مجموعهٔ سه آبشار گفته می‌شود که در مرز آمریکا و کانادا در استان انتاریو از قلمروی کانادا و در ایالت نیویورک از قلمرو آمریکا جای دارد. این آبشارها در سر جنوبی گلوگاه رود نیاگارا قرار دارد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

زمستان قلعه NEUSCHWANSTEIN، آلمان. این قلعه در قرن نوزدهم بر روی یک تپه برای لودویک دوم ساخته شده که اثاثیه آن در زمان خودش انقلابی در طراحی ساختمان بود. ساختمان و آب روان و توالت‌ها با سیفون‌های اتوماتیک و نیز سیستم گرمایشی. امروزه این قلعه توقفگاه اصلی روی این جاده رمانتیک، باقیمانده باواریان ها از شهرها و قلعه‌های باستانی است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

پل BIXBY در کالیفرنیا.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

تله کابین مجسمه مسیح در ریو دو ژانیرو، برزیل.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

برف زمستانی در زالتسبورگ چهارمین شهر بزرگ اتریش و مرکز ایالت زالتسبورگ در غرب اتریش است. زالتسبورگ شهری دانشگاهی است که در دامنه کوه‌های آلپ قرار دارد. این شهر زادگاه ولفگانگ آمادئوس موتسارت است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

ساحل آمالفی در ایتالیا. آمالفی، خط ساحلی دیدنی است که در امتداد سواحل شبه جزیرهٔ سورِنتینو در جنوب ایتالیا کشیده شده است. آمالفی جزء محبوب‌ترین نقاط گردشگری ایتالیا بوده و هر ساله میزبان بازدیدکنندگان بی‌شماری از گوشه و کنار جهان است. شهر فوروره، شهری کوچک اما مملو از مناظر دیدنی است که در این بخش واقع شده است.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

خیابان‌های زوریخ سوییس در آستانه سال نو.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (8)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی قشنگ بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج