۲۹۸۰۳۹
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

طنز؛ ولنتایم یا ولنتاین؟!

فریور خراباتی در روزنامه قانون نوشت:

اگر شما لغت «ولنتاین» را در جست وجوگر گوگل (که دیگر ماهیت وحشیانه اش برای همه مشخص شده!) بزنید، پیش فرض هایی که این جستجوگر معاند به شما می دهد، عباراتی از قبیل«ولنتاین چندمه؟»، «ولنتایم درسته یا ولنتاین؟» و «خرس عروسکی مورد علاقه آقایون» به شما نشان می دهد که آدم را با عمق فاجعه تهاجم فرهنگی روبه رو می کند. به گزارش کارشناسان مسائل ولنتاین که تعداد آنها بسیار بیشتر از افرادی است که در این زمینه کارشناس نیستند، عده زیادی از برگزارکنندگان ولنتاین در روزهای عادی برای عده زیادی عشق شان را Forward می کنند، اما روز ولنتاین طوری از عشق صحبت می کنند، انگار در روزهای دیگر سال مشغول کار کردن، فکر کردن، درس خواندن و از این قبیل کارها هستند. این جماعت چنان عشق خود را به دیگران نثار می کنند که الان در کمتر جمعی کسی که طعم عشق آنها را نچشیده باشد، حضور دارد.

این در حالی است که در گذشته یک کشیشی بوده که پایه گذار این روز شده، زیرا در آن دوران سینما وجود نداشته که افراد به آنجا بروند، بنابراین جوانان بیکار بودند و دوست داشتند با توجه به شرایط، روزی یک بار یا چند بار به یک نفر دیگر ابراز عشق کنند. در عین حال رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از روند رو به کُند مهاجرت نخبگان کشور خبر داده، این درحالی است که نخبگان اساسا چرا باید از کشور خارج شوند؟ ولنتاین نداریم؟ که داریم (بهتر و کامل ترش را هم داریم) مانند خارجی ها شبکه های اجتماعی نداریم؟ که داریم! قیمت یک دلار آنها با سه هزار تومان ما برابر نیست، که هست...

این خصوصیت منفی بود، حواسم نبود، خب هر چه آنها دارند ما بهترش را داریم. در ضمن همان مغزهایی که از کشور فرار کردند و در نهایت از توی آنها فرامرز آصف و داوود بهبودی بیرون آمد برای ضربه زدن به غرب وحشی کافی است. به هرحال روز ولنتاین را برگزار نکنید. برگزار هم کردید، برای آقا پسری که 190 سانتیمتر قد و 110 کیلو وزن دارد، وجدانا خرس و شکلات مرسی نخرید، این گردن کلفت الان باید زندگی اداره کند، نه اینکه خرس کادو بگیرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج