۳۱۹۵۰۹
۲ نظر
۵۰۷۶
۲ نظر
۵۰۷۶
پ

طرح عاشقانه یک مادر برای کودکان معلول

شاید فکر کنید آپسی یک وسیله ساده است که می تواند منجر به چند قدم راه رفتن شود، اما همین چند قدم ساده می تواند همه دنیا و آرزوی کسی باشد.

برترین ها: وقتی پسر «Debby Elnatan» روتم، دو ساله بود پزشکان به او گفتند که پاهایش هیچ هوشیاری ندارند. روتم با فلج مغزی متولد شده بود، یک اختلال حرکتی دائمی که روی مهارت های حرکتی، عضلات و ایستادن تاثیر می گذاشت. روتم بیشتر روز را به نشستن می گذراند، اما الناتان چیز بیشتری برای پسرش می خواست. به خصوص دوست داشت پسرش بایستد یا راه برود. برای اینکه پسرش بتواند بایستد و با او راه برود، دست و پاهایش را می گرفت و او را با خود حرکت می داد. او مجبور بود همیشه خم شود و زانو بزند، این موضوع فشار زیادی جسمی و روحی به او وارد می کرد، و تلنگری شد برای اینکه خارچ از چارچوب فکر کند.

ضرورت ها واقعا مادر همه اختراعات هستند. الناتان می دانست که دوست دارد به روتم کمک کند تا راه برود اما اما مجبور بود به دنبال راه کارآمدتری بگردد. در این زمان بود که «Upsee» به وجود آمد. دستگاه حرکتی هوشمندانه ای که به راحتی کمک می کند فرد حرکت کند. یک فرد بزرگسال این وسیله را دور کمرش می بندد و صندل های دوطرفه کمک می کند که پای هردو فرد بزرگسال و کودک فلج درآن جای بگیرد.

آپسی یک وسیله شگفت انگیز برای بچه هایی است که از اختلالات عصبی و عضلانی رنج می برند، زیرا به آنها فرصت انجام چیزهای ساده ای را می دهد که ما هرروز با بی اهمیتی آن را انجام می دهیم. آنها می توانند برای اولین بار خواهر یا برادرشان را در آغوش بگیرد. شاید فکر کنید آپسی یک وسیله ساده است که می تواند منجر به چند قدم راه رفتن شود، اما همین چند قدم ساده می تواند همه دنیا و آرزوی کسی باشد.

طرح عاشقانه یک مادر برای کودکان معلول

طرح عاشقانه یک مادر برای کودکان معلول

طرح عاشقانه یک مادر برای کودکان معلول

طرح عاشقانه یک مادر برای کودکان معلول

طرح عاشقانه یک مادر برای کودکان معلول
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      چقدر عالی

    • گامینو

      سلام
      این وسیله فوق العاده کاربردی و مفیده، اگر کسی کودک مبتلا داره حتما بهش توصیه میکنم. خودم ۲سال پیش از فرانسه خریدم ۴۰۰یورو که میشه حدود ۲میلیون تومن، امسال دیدم تو ایران ساختن باقیمت ۸۶۰ تومن! کیفیتشم خیلی عالیه!! بانام گامینو
      پیج تلگرام و اینستاگرامشون اینه: gamino.co

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج