۳۴۳۵۰۴
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟

همه ما می دانیم که پدر یا مادر شدن اتفاقی است که زندگی را تغییر می دهد و به نوعی یک شغل تمام وقت به حساب می آید. پدر و مادر بودن هیچ استراحت یا تعطیلاتی ندارد و زندگی یک عمل متعادل می شود.

برترین ها: همه ما می دانیم که پدر یا مادر شدن اتفاقی است که زندگی را تغییر می دهد و به نوعی یک شغل تمام وقت به حساب می آید. پدر و مادر بودن هیچ استراحت یا تعطیلاتی ندارد و زندگی یک عمل متعادل می شود. این از خودگذشتگی دائمی آنها باعث می شود فکر کنیم چطور افراد خلاقی مثل هنرمندان، طراحان، عکاسان و .. که بچه دارند، همچنان خلاقیت ذهن خود را در جریان نگه می دارند. قطعا بچه های آنها باید نوعی تاثیرگذاری روی کار آنها داشته باشند. در سوالی که از چند پدر خلاق پرسیده شد که «چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟» پاسخ های دلگرم کننده و احساس برانگیزی داده شد که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

1- جان ویلهلم، عکاس

«بچه هایم الهام زیادی به من می دهند زیرا خودشان به راحتی از جهان اطرافشان الهام می گیرند.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟


۲- «Beau Coffron»، وبلاگ نویس و نویسنده

«بچه های من با خلاقیتشان الهام بخش من هستند. به عنوان یک بزرگسال ما خیلی وقت ها عادت کرده ایم بگوییم «نه این کار نمی کند.» یا «نه با این روش انجام نمی شود.» و از چارچوب های ذهنمان فراتر نمی رویم که چیزهای بهتری ایجاد کنیم. اما بچه ها اینطوری نیستند، خلاقیت آنها همان چیزیست که به من کمک می کند به روش متفاوتی برای انجام کارها فکر کنم و اینکه چگونه یک پدر بهتر برای آن ها باشم.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟


3- الکس سولیس، طراح و تصویرگر

«بچه هایم اساس الهام های من هستند، نه تنها آنها اولین کسانی هستند که ایده هایم را می بینند یا می شنوند، بلکه واقعا در پروژه هایم مرا هدایت می کنند، تغییرات ایجاد می کنند و در بسته بندی کمک می کنند. آنها نه تنها الهام بخش بیشتر کارهایی هستند که من انجام می دهم، ک اخیرا منجر به مفاهیم مثبت تر شده، بلکه من مطمئنم آنها می توانند ساخت و ایجاد ایده های بزرگتر را ادامه دهند. من در حال کار روی برند تجاری ام هستم و یکی از اهدافم این است که بچه هایم بتوانند آن را ادامه دهند و ایده های خود را به آن بیفزایند. من این را به شکل یک همکاری مداوم می بینم، جایی که بچه هایم، بچه هایشان، و بچه های بچه هایشان می توانند روی آن کار کنند. بنابراین نه تنها آنها الهام بخش من هستند، بلکه آنها دلیل همه اهداف و آینده من هستند. همچنین من یک بهانه خوب برای تماشای کارتون و بازی دوباره با اسباب بازی ها دارم.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟


۴- وس آرمسون، عکاس

«بچه هایم به من یادآوری می کنند که دوباره جوان بودن چه حسی دارد، آنها به من نشان می دهند که چطور دوباره بی خیال و رها باشم و چگونه چیزهای جدید را کشف و تجربه کنم. آنها به من یاد می دهند چیزها را بالا پایین کنم و از زاویه جدیدی به آنها نگاه کنم. آنها به من یاد می دهند که چطور یک چیز فوق العاده از هیچ چیز پیدا کنم. پس از گذراندن زمان نسبت زیادی تمرکز روی مطالعه و حرفه ام آنها مرا به عقب به پایه های اساسی چیستی واقعی زندگی برگرداندند. آنها مرا به ارتفاعات جدیدی هل دادند. من به تازگی فهمیده ام که هیچ چیزی نمی تواند به اندازه یک شخصی که به او باور دارد به یک فرد انگیزه دهد. داشتن دو مرد کوچک که به من ایمان دارند چیز بزرگی است.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟


5- میک واتسون، طراح و تصویرگر

«دختر من، الا، به طرق مختلفی الهام بخش من است. او به من کمک کرده که مقداری سادگی به کارهایم اضافه کنم. هنوز هم بچه ها در جهان چیزهای زیبایی می بینند که کمک می کند ما هم چیزها را به روش های عجیب و غریبی ببینیم. او یک کمک بزرگ برای من است.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟


۶- دیو بروشا، عکاس

«من همیشه فکر می کردم از هیچ چیزی بیشتر از جهان اطرافم و شخصیت های بسیار جالبی که دارد نمی توانم الهام بگیرم، تا وقتی که پدر شدم. از لحظه ای که اولین پسرمان، لوک و دومین فرزندمان، لیام، تا سومین و کوچکترین فرزندمان و بمب انرژی، لیلی به دنیا آمدند، زندگی من تغییر کرد و آن ها آن قدر الهام بخش من هستند که نمی توانم در کلمات بیان کنم. در شروع عکاسی برای من احساسی تر شد. من از زیبایی های ساده در کارم بیشتر استفاده کردم. شادی، غم، اشک، خنده و لحظات آرام می توانند به اندازه زیبایی اهمیت داشته باشند. فراتر از احساسات، آنها خلاقیت مرا نیز برانگیختند. من به دنبال راه هایی هستم که آن ها را در موضوع پروژه های خلاقم که فراتر از عکس های خانوادگی هستند، قرار دهم و آنها از اینکه مدل من شوند هیجان زده می شوند. من از طریق الهاماتی که آنها به من می دهند است که رشد می کنم.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟


7- کریس دورسو، گرافیست و خالق Foodiggity

«بچه هایم با اشتیاقشان به یادگیری و خلاقیت الهام بخش من هستند. خلاقیت بچه های به خاطر نیاز به تحت تاثیر قرار دادن دیگران و یا پول نیست که برانگیخته می شود. آنها خلاقند چون برایشان سرگرم کننده است.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟


۸- فرد جووانیتی، هنرمند تتو و مخترع

«پدر بودن به من این فرصت را می دهد که از دید بچه هایم به دنیا نگاه کنم. با همکاری هنری که ما باهم داریم، من و بچه هایم مدام جذابیت ترکیب چشم اندازها و سبک های مختلف هنر را کشف می کنیم. این برای خانواده ما خاطرات زیادی ساخته و ما را هر روز به هم نزدیک تر می کند. هنگامی که وقت آن می شود که خلاقیت را به کارم اضافه کنم، با یادآوری لذت، عشق و تخیلی که کودکانم هنگامی که در خانه هستم با من سهیم می شوند، به صورت طبیعی خلاقیت وارد کارم می شود. من صمیمانه به همه والدین توصیه می کنم در پروژه های هنری خود تا حد ممکن با فرزندانشان همکاری کنند.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟


9- مارتین بروکنر، هنرمند و تصویرگر

«دختر ۴ ساله من، هاپر، هر روز و در هر حرکتی که می کنم الهام بخش من است. فعالیت های زندگی من برای این است که این بچه را شاد کنم، برای اینکه یک زندگی فوق العاده برای او بسازم، برای اینکه بتواند زندگی خوب و شادی داشته باشد. من کاملا مطئنم که این ها فکر هر پدرومادری است. من و هارپر استعداد و پیوند ویژه ای را با هم سهیم می شویم. او هرروز حرف ها و کارهای خنده دار و احمقانه و بامزه زیادی می زند و انجام می دهد و من همه آن ها را با هنرم زنده می کنم. من این کار را برای خودم و همسرم انجام می دهم، برای اینکه همیشه او را در همه مراحل زندگی اش به یاد داشته باشیم. من هم چنین این کار را برای خودش انجام می دهم، برای اینکه همیشه خاطرات زنده و واضحی از خودش داشته باشد. در صحبتی که با پدرومادرها در سنین متفاوت داشتم متوجه شدم که این حرف ها و رفتارها هیچ وقت تمامی ندارد، بنابراین امیدوارم بتوانم سال ها این ماجراجویی را ادامه دهم.

اما او چطور الهام بخش من است؟ هرصبح که من در محل کارم هستم یک تماس تلفنی از یک کودک غمگین دارم، ناراحت به خاطر اینکه من کنارش نیستم و ناراحت به خاطر اینکه رئیسم من را مجبور می کند کار کنم. هربعد از ظهر که به خانه برمی گردم او جلوی در با یک «بابا! اومدی خونه!!» و بزرگترین آغوشی که دیده اید، ایستاده است. هرشب قبل از خواب من یک لبخند شیرین، یک نوازش آرام روی گونه ام و یک «دوستت دارم بابا» قبل از اینکه چشم هایش را ببندد دریافت می کنم، و این چیزیست که الهام بخش من است و این همان دلیلی است که من همه کار برای او و خانواده ام می کنم.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟


10- «David LaFerriere»، طراح و تصویرگر

«به عنوان والدین ما همیشه سعی می کنم بچه های خود را در معرض هنر، علم، ریاضیات، بازی، موزه، کنسرت و چیزهای دیگر قرار دهیم. ما به آنها اجازه می دهیم علایقشان را کشف و پیدا کنند. وقتی بچه هایم شروع به خواندن می کنند الهام بخش من هستند که بیشتر بخوانم. وقتی موسیقی بخشی از کاری می شود که آنها انجام می دهند من هم تشویق می شوم نواختن یک ساز را یاد بگیرم. آن ها در ساخت ساندویچ هایشان و آثار هنری خودم الهام بخش من هستند. آن ها الهام بخش من هستند برای اینکه همیشه در حال یادگیری باشم.»

چگونه بچه هایتان الهام بخشتان هستند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج