اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۰۷۴۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ کل دنیا برزیل خواهد شد

آید‌‌‌‌‌‌ین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

دانشمندان ناسا اعلام کرده‌اند که سال ۲۰۱۶ گرم‌ترین دوران زمین را شاهد هستیم. ظاهرا زمین هر سال دارد گرم‌تر می‌شود و این اصلا به نفع ما نیست. شما فرض کنید الان ما یک برزیل داریم که گرم است و موقع پخش فوتبال و چیزهای دیگر ناگهان تصاویر از مبدا قطع می‌شود. چند سال دیگر بر اثر گرمای زمین حداقل ۲۰۰ تا برزیل دیگر داریم که تصاویرشان همه از مبدا قطع می‌شود و صداوسیمای طفل معصوم دیگر موقع پخش زنده مسابقات اسکی آلپاینِ فنلاند هم آسایش ندارد. یعنی اهالی اسکاندیناوی که تا قبل از گرم شدن زمین تا بن دندان به یقه اسکی و دیگر پوشش‌ها مجهز بودند چند سال دیگر جوری به صحنه می‌آیند که مایلی سایروس رویش را بر می‌گرداند و می‌گوید: وای خدا من نمی‌تونم ببینم. استاد مدونا هم در مصاحبه‌ای خواستار برخورد با این‌گونه بی‌عفتی‌ها در جامعه می‌شود.

شاید برای بعضی‌ها این که ۹۰ درصد جمعیت کارکنان ناسا را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند باورنکردنی بود ولی با این خبر دیگر ثابت شد که نفوذ ما در ناسا تا چه میزان است. بنا بر اخباری که ما کسب کردیم دانشمندان ایرانی ناسا خبر گرم شدن زمین در سال ۲۰۱۶ را یک ماه پیش مخفیانه به مسئولان کشور داده بودند و عاجزانه گفته بودند تو رو خدا هر کاری از دست‌تون برمیاد انجام بدین. ما هم ازشان تشکر کردیم و گفتیم چه کار خوبی کردین که اطلاع دادین. مطمئن باشید هر کاری که از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم. آن‌ها هم فکر کردند ما می‌خواهیم اثر گلخانه‌ای را از بین ببریم یا تدابیر ویژه‌ای برای کاهش گرمای جهان در راستای مدیریت جهانی داریم ولی ما شیطون بلاها که همیشه مردم را غافلگیر می‌کنیم این بار هم به جای تلاش براي کاهش آلودگی و گازهای گلخانه‌ای و مایعات گرمابه‌ای سعی کردیم به نیازهای اصلی مردم پاسخ بدهیم و در همین راستا گشت نامحسوس ارشاد را به راه انداختیم. مسلما با گرم‌تر شدن هوا مصرف انرژی هم بالاتر می رود. شاید بعضی مواقع پدرها دست‌شان بند باشد، به‌هرحال یکی باید باشد که کولر را خاموش کند. پلیس نامحسوس این زحمت را متقبل می‌شود. از بعضی‌هایشان اگر خواهش کنیم باد هم می‌زنند. در تابستان امسال اگر یکی از توی داشبورد ماشین آمد بیرون و گفت: «اوف چقدر گرمه» و کولر ماشین را روشن کرد تعجب نکنید. دوستان مشغول کارند. خلاصه خودتان رعایت کنید. با آستین کوتاه هم در خانه و معابر ظاهر نشوید. آقایی که با هر ظاهری که دلت خواست شبا می‌خوابی، با شما هم هستم. (یک نامحسوس از زیر لحاف). خلاصه بقیه هشدارها را هم خودتان به خودتان بدهید قبل از آن که نامحسوس‌ها از محل اختفا خارج شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج