۳۵۲۵۵۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

دختربچه‌ای که پدر کورش را هدایت میکند!

عکس العمل میلیون ها کاربر به دختری که هر روز پدر کورش را تا محل کار هدایت می کند! فیلم کوتاهی از این پدر و دختر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

وبسایت کافه ترک: عکس العمل میلیون ها کاربر به دختری که هر روز پدر کورش را در محل کار هدایت می کند! فیلم کوتاهی از این پدر و دختر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

و میلیون ها نفر با دیدن این فیلم سه دقیقه ای بشدت متاثر شده اند. دختر پنج ساله ای با پای برهنه پدر کورش را بوسیله چوب کوچکی در دست بین درختان نارگیل هدایت میکند. تا او با بالا رفتن از درخت و بریدن نارگیل حداقل پول ممکن در روز را بدست آورد و نانی به سفره بیاورد. دختر پنج ساله ساعت ها بین درختان راه میرود. و پدرش باید در طول روز از ۶۰ درخت بالا رود با وجود آنکه چشمانش کاملا کور شده اند. آنهم برای ۳۰۰ پزو حدود ۶ دلار در روز، بعد از انتشار این ویدئو عکس العمل های خوبی برای این پدر دختر بین کاربران و مسئولین بوجود آمد. مرد بالاخره پیدا و برای درمان به بیمارستانی در مانیل فرستاده شد. و دختر نیز به مکان امن تری منتقل خواهد شد.

دختربچه‌ای که پدر کورش را هدایت میکند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در جایی که ستارگان هالیودی و سینمایی خیلی مفت پول های میلیون دلاری میگیرن و ورزشکاران جهانی نیز به همین سیاق عنوان قهرمان رو یدک میکشن،‌تامین سلامت و معاش این پدر برایشان خیلی سخته؟؟؟
      این محبوبین جهانی ، که مورد پسند مافیای هالیودی و ورزشی هستند ،‌یک نگاه به خودشون بندازن که اگر حمایت مافیای مربوطه نبود ،‌زندگی انان هم به نسبت دست کمی از این مرد نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج