adexo3
۳۵۳۳۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ مشروح اتهامات آقای ح.ف!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

با عرض سلام خدمت آقای ح.ف! واقعیت این است که بنده مدت‌هاست دیگر از طریق این ستون برای کسی نامه نمی فرستم، یعنی دلسرد شده‌ام. برای هرکس که نامه نوشتیم فقط خواند و خندید، این درحالی است که بنده نیز مانند حمید بقایی جدی حرف می زنم اما همه به حرف‌هایم می خندند.اما سیل اتهامات که دوستان دلواپس‌مدار به شما زنده اند، باعث شد که دست به قلم برده و وقت جنابعالی را بگیرم.آخرین اتهامی که روز گذشته تمام آحاد ملت را در بهت و حیرت فرو برد برمی‌گردد به صحبت‌های یکی از نمایندگان مجلس که گفته شما تقلید صدای رئیس جمهور را درمی‌آورید.باور کنید حال که فکر می‌کنم می بینم بنده هم زمانی که بزرگ شدم و اگر برادر بزرگ‌ترم رئیس جمهور شد باید بابت خیلی از کارها پاسخگو باشم.خوب که فکر می کنم، در دوران کودکی چند بار در بازی«بالا بلندی»، «دریبل توی گل» و «گرگم به هوا» برادرم را شکست داده ام و این اتهامات حتما در زمان ریاست جمهوری ایشان(فرض محال!) یقه بنده را خواهد گرفت.جناب آقای ح.ف متاسفانه افشای این موضوع جایی برای شما گران تر تمام خواهد شد که خبر به گوش حمید ماهی صفت برسد و او از شما بابت تقلید صدا بدون کسب اجازه شکایت کند(که در این اوضاع هیچ بعید نیست!).

اما لازم است بدانید که به زودی احتمالا این شکایت ها و اتهامات نیز علیه شما مطرح خواهند شد؛ الف- شوهر عمه بنده شب گذشته در فواصل زمانی پنج دقیقه، چهار بار در یخچال را باز کرده و با یک بطری آب و یک شیشه شربت سینه مواجه شده، چه وضعشه!؟ ب- یکی از فلافل فروشی های مرکز شهر به نام«اژدر فلافل» متاسفانه در اقدامی شرمسارانه نان باگت خود را کوچک کرده و دیگر ۸۲ عدد فلافل در یک نان جا نمی‌شوند، این اتهام را حتما جدی بگیرید! ج- بچه های کوچه ما روز گذشته در حال بازی کردن فوتبال بودند که بر سر گل شدن یا نشدن توپ بحثی میان آنها صورت گرفت، این موضوع را هم حتما پیگیری کنید، د- بیست سال پیش و زمانی که ما بچه بودیم، یک بار قایم باشک بازی کردیم که یکی از بچه ها چنان قایم شده بود که هنوز پیدا نشده است، این موضوع را هم حتما پاسخ دهید.خلاصه امر اینکه به زودی اتهامات دیگری مبنی بر«ته دیگه سیب زمینی بهتره یا نون؟» و «چرا در گنجه بازه؟» نیز به شما وارد خواهد شد.آماده پاسخگویی باشید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج