۳۵۸۶۷۹
۴ نظر
۵۰۳۲
۴ نظر
۵۰۳۲
پ

روش عجیب دکتر دیوانه برای مومیایی اجساد!

همه ما داستان فراعنه مصر و نحوه مومیایی کردن آنها را می دانیم. با روش مصری های باستان اجساد هزاران سال باقی مانده و بدست ما رسیدند.

وبسایت کافه ترک: همه ما داستان فراعنه مصر و نحوه مومیایی کردن آنها را می دانیم. با روش مصری های باستان اجساد هزاران سال باقی مانده و بدست ما رسیدند.

آنها برای مومیایی اجساد ارگان های داخلی را تخلیه میکردند تا مانع فساد اجساد شوند. اما امروز با فردی آشنا خواهید شد که در عرصه مومیایی اجساد اکتشافات عجیبی کرد. و انسانهای زیادی را بعد از مرگ با این روش نوین مومیایی نمود آنهم دو قرن قبل ۱۸۶۹
روش عجیب دکتر دیوانه برای مومیایی اجساد!

(Gottfried Knoche) در سال ۱۸۴۰ وقتی دانشکده پزشکی را به پایان رساند. برای آنکه روش های جدید خود را امتحان کند به ونزوئلا مهاجرت کرد. او در آن کشور به خیر بودن مشهور بود. بعد از کار در نقاط مختلف آن کشور به کاراکاس رفت. دکتر به بچه های فقیر بی آنکه وجهی دریافت کند کمک میکرد. و در بیمارستان سن جان د دیوس که یک بیمارستان مخصوص اطفال بود شروع به کار کرد.

دکتر کشفیات جالبی در مومیایی اجساد داشت. تا آنکه با مرگ یکی از مریضانش در ۱۸۶۹ که به التهاب کبد مبتلا بود شانس اینرا یافت تا کشفیات خودش را به معرض دید عموم قرار دهد. این عمل او سر و صدای زیادی در جامعه بلند کرد.

با روش او دیگر احتیاجی به خارج کردن ارگان های بدن نبود. فرق در مومیایی های او به اینجا هم ختم نمیشد. او مومیایی هایش را بسبار شیک و مجلسی لباس می پوشاند. و به نوعی آنها را شبیه مجسمه در ویترین به نمایش می گذاشت.

روش عجیب دکتر دیوانه برای مومیایی اجساد!

در کمال شگفتی این عمل دکتر نه تنها باعث خشم عمومی نگشت بلکه خانواده های زیادی به او مراجعه کردند تا اجساد عزیزانشان را تبدیل به مومیایی کند. بنا به ادعای دکتر اجساد با این روش چهل سال سالم می ماندند. بعد از آماده شدن اجساد خانواده ها با اجساد مومیایی شده عکس گرفته و گوشه ای از خانه را به نگهداری مومیای فرد فوت شده اختصاص میدادند.کارهای دکتر مورد توجه سیاستمداری به نام توماس لادنر قرار گرفت و با کمک این فرد حتی نمایشگاهی از مومیایی ها برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روشش چی بود خب ؟؟

    • بدون نام

      روش عجیبی بوده واقعا،تازه دکتره هم دیوانه بوده

      وای خووودااا

    • خودم

      الان مثلا ما روش دکترُ فهمیدیم چی بود؟؟؟!!!!!

    • مینا

      تازگی ها در مجله تان اخبارهای سطحی و غیرقابل قبول می گذارید...طنز حبیب که طنز نبود!اینم از دکتر دیوانه!روش و عکس واضح نداشت.زندگینامه اش هم خیلی مختصر بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج