اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۰۳۹۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ اعلام آمادگی گرشاسب برای حضور در المپیک

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

پس از کسب دومین مدال طلای کاروان المپیک کشورمان توسط«سهراب مرادی» و از آنجایی که اولین مدال طلای ما را هم«کیانوش رستمی» کسب کرد، یکی از شخصیت‌های سیاسی کشور نام این دو پیروزی را«پیروزی رستم و سهراب» نامید.
به همین دلیل چند تن دیگر از شخصیت‌های کتاب شاهنامه که مدتی است بیکار شده و شدیدا بخش«پیکارجویی» بدن شان افت کرده، در بیانیه ای آمادگی خود را برای شرکت در ریو اعلام کرده و زمانی هم که به آنها گفتند که مسابقات در حال تمام شدن است پاسخ دادند که«از اول شروع کنند خب!» در همین رابطه«گیو»، «بیژن»، «زال»، «کیومرث»، «خانواده محترم دستان»، «اردشیر بابکان و همشیره»، «افراسیاب و بانو» و «پسران فریدون به جز ایرج» برای حضور در مسابقات ریو اعلام آمادگی کردند.
در همین رابطه رستم دستان در سخنرانی اعلام کرد «بران رودبان گفت پیروز شاه/ که کشتی برافگن هم اکنون به راه» که البته با اعلام یکی از معلمان درس ادبیات مبنی بر«معنوی» بودن کلمه«کشتی» در این بیت، عملا حضور رستم در المپیک منتفی شد.در رشته تیراندازی با کمان همچنین می توانستیم از آرش کمانگیر استفاده کنیم.
برای مسابقات شمشیربازی هم چه کسی بهتر از«تهمورث»؟ که با یک ضربه حریف را از وسط دو شقه می کرد و این مسخره بازی‌ها و جلو عقب رفتن‌ها را هم درنمی آورد (یه نیم ساعت با شعر برای هم کری می‌خوندن و بعد تمام!) در بخش پرش با نیزه هم می توانستیم روی توانایی‌های بهرام چوبین حساب کنیم که متاسفانه این فرصت هم از دست رفت.
برای مسابقات جودو هم می‌توانستیم«گرشاسب» را بفرستیم تا با گرفتن«چند خطا» از حریف برنده مسابقه شود. اگر شخصیت‌های شاهنامه را به المپیک ریو می فرستادیم مطمئنا موفقیت ما تضمین شده بود، خوبی آنها هم این است که کسی جرات نمی‌کند«بی‌غیرت!» خطاب‌شان کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود

    • بدون نام

      خخخخخخ "پسران فریدون به جز ایرج" خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خیلی قشنگ نوشته شده است سپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج