اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۲۴۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ گیتارت را زمین بگذار!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:
یکی از شروط لازم برای برگزاری کنسرت خارجی، تسلط کنسرت‌گذار بر زبان خارجی است. اخیرا یک گروهی با نام «جیپسی کینگز» به کشور ما آمده اند که آن گروه «جیپسی کینگ» معروف نبوده اند. دلیل این اتفاق هم احتمالا مربوط به ناتوانی کنسرت‌گذار در صحبت به زبان خارجی است.
احتمالا ایشان با خودش گفته زمانی که آقای علی آبادی می تواند به کمک کتاب «انگلیسی در سفر» در اوپک انگلیسی صحبت کند، بنده هم می توانم. بنابراین به خارج رفته و آنجا یک نفر را دیده که اهل کشور آمریکای لاتین بوده و از او به زبان انگلیسی پرسیده که «شغل شما چیه؟» ایشان هم جواب داده که «آی اَم جیپسی!» که به معنای «من یک کولی هستم» بوده و کنسرت گذار عزیز یقه او را گرفته و به کشور آورده تا برای ما کنسرت اجرا کند.
آهنگ ها هم که به زبان اسپانیولی و لاتین و اینها بوده که ما از آن سر در نمی آوریم، دیگر چه فرصتی بهتر از این؟ باید از ایشان تشکر کنیم که حداقل به جای جیبپسی کینگ، جواد یساری را روی صحنه نیاورده اند.
اوضاع موسیقی در حال حاضر به قدری قمر در عقرب است که صدا و سیما در برنامه شوک و سریال های تلویزیون مصرف مواد مخدر را نشان می دهد اما ساز را نشان نمی دهد... با همین فرمان پیش برویم دلیل لغو یک کنسرت توسط مسئولان یک شهر این می شود که چون با آهنگ های آن خواننده «خاطره بد» دارند یا «شکست عاطفی» خورده اند، برگزاری کنسرت باعث ناراحتی آنها می شود، بنابراین برگزار نشود.
در تلویزیون هم که خواننده می آورند اما ساز ندارد، زمانی هم که خواننده می گوید «اجرای موسیقی زنده به ساز نیاز دارد». مجری برنامه به او می گوید که از خودش صدای ساز هم در بیاورد تا این مشکل هم حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج