۳۷۹۶۹۸
۵۰۷۲
۵۰۷۲
پ

زندگی دوباره به خاکستر مرده ها با این دستگاه

Bios Urn یک گجت بسیار جالب است که دو سال گذشته از سوی شرکت Estudimoline طراحی و روانه بازار شد، این گجت در همان ابتدا با شعار “به خاکستر مردگان شما زندگی دوباره‌ای می‌بخشیم” فروش خود را آغاز کرد و با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شد.

وب سایت ویاتک - حمیدرضا عبدی: Bios Urn یک گجت بسیار جالب است که دو سال گذشته از سوی شرکت Estudimoline طراحی و روانه بازار شد، این گجت در همان ابتدا با شعار "به خاکستر مردگان شما زندگی دوباره‌ای می‌بخشیم" فروش خود را آغاز کرد و با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شد.
زندگی دوباره به خاکستر مرده ها با این دستگاه

لازم به ذکر است که این شعار به‌ هیچ‌ عنوان به معنی زندگی بخشیدن به شکل یک انسان واقعی نبوده و منظور شرکت تنها زندگی بخشیدن در قالب طبیعت است، این کوزه یا گلدان به خریداران این امکان را می‌دهد تا دیگر خاکستر مردگان خود را در کوزه‌های معمول نگه‌داری نکنند و از آن‌ها یک گیاه زیبا و ارزشمند پرورش دهند. حال پس از دو سال از تاریخ تولید Bios Urn این شرکت تصمیم گرفته است گجت جدیدی را به این گلدان جالب اضافه کند.
زندگی دوباره به خاکستر مرده ها با این دستگاه
این گجت Incube نام دارد و همچون یک مادر مراحل رشد گیاه را مانیتور و نیازهای آن را بررسی می‌کند. این دستگاه کاملاً با Bios Urn هماهنگ بوده و شما می‌توانید با یک نرم‌افزار که در تلفن همراه خود نصب می‌کنید تمامی مراحل را زیر نظر داشته باشید. دستگاه Bios Urn به‌ گونه‌ای طراحی شده است که خاکستر شخص فوت شده به همراه خاک و دانه در داخلان قرار می‌گیرد و در اطراف آن نیز با آب پر می‌شود و درنهایت Incube در بالاترین سطح خاک قرار می‌گیرد.
زندگی دوباره به خاکستر مرده ها با این دستگاه

سنسورهای داخل گجت تمامی شرایط رشد گیاه همچون سطح نور، درجه حرارت خاک و هوا، رطوبت و رسانایی خاک را بررسی می‌کند و سپس از مخزن آب درون گلدان استفاده می‌کند و نیازهای گیاه را برطرف می‌کند. میزان آب ذخیره شده در این گلدان ۳ لیتر است و نیاز گیاه را برای ۲۰ روز تأمین می‌کند. این گلدان به گونه‌ای طراحی شده است تا به‌ راحتی بتوان پس از رشد کامل گیاه آن را خارج و یک دانه دیگر در آن کاشته شود. این گجت هم‌ اکنون از سوی وب‌سایت رسمی این شرکت با قیمت ۴۹۵ دلار خریداری کنند، با پرداخت این قیمت صاحب یک Incube و Bios Urn خواهید شد.
زندگی دوباره به خاکستر مرده ها با این دستگاه

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این گجت بی‌نظیر را تماشا کنید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
زندگی دوباره به خاکستر مرده ها با این دستگاه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج