adexo3
۳۸۱۸۹۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ممنوعیت استفاده از اتومبیل در پاریس به مدت یک روز

تصور کنید به آرامی مسیرهای پرپیچ و خم بلوارهای پاریس را طی می کنید، در حالیکه به ساختمان های تاریخی نگاه می کنید و به عنوان یک عابرپیاده یا یک دوچرخه سوار از نسیم ملایم لذت می برید.

برترین ها: تصور کنید به آرامی مسیرهای پرپیچ و خم بلوارهای پاریس را طی می کنید، در حالیکه به ساختمان های تاریخی نگاه می کنید و به عنوان یک عابرپیاده یا یک دوچرخه سوار از نسیم ملایم لذت می برید. روز یکشنبه، ۱۱ سپتامبر، از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ عصر، این رویا می تواند به واقعیت تبدیل شود.
دومین سالیانه روز بدون ماشین، خیابان های شهر پاریس را به روی دوچرخه ها، اسکیت بوردها، اسکیت ها و عابران پیاده باز خواهد کرد و رفت و آمد وسایل نقلیه موتوری را ممنوع خواهد کرد تا مردم محلی و گردشگران بتوانند آزادانه در خیابان ها پرسه بزنند. این رویداد از سال گذشته توسط سازمان غیردولتی «Paris Sans Voiture» راه اندازی شده و در حال حاضر ۶۴۸.۱۵ کیلومتر که معادل ۴۵ درصد کلانشهر پاریس است را پوشش می دهد. یعنی تقریبا بخشی از هریک از ۲۰ محله شهر را تا حدی شامل می شود.
با کمک پلیس و ۱۱۰ نفر از کارکنان شهرداری، جاده های اصلی از دود اگزوز، بوق، ترافیک و همه مواردی که باعث ازدحام اتومبیل ها می شود، خالی خواهد شد. مردم و گردشگران می توانند از یک شهر زیبا و قابل تنفس لذت ببرند، این روز فرصتی برای کشف پاریس به روشی متفاوت با فعالیت های آموزشی و سرگرم کننده بسیار است.
هدف این طرح کمک به مردم برای فهمیدن مزایای زیاد محدود کردن استفاده از اتومبیل است، درحالیکه هم چنین به سایر شهرهای بزرگ بین المللی نشان می دهد که اقدامات متمرکزی برای مبارزه با آلودگی هوا و مشکلات دیگری که ناشی از وابستگی شدید به وسایل نقلیه موتوری است، انجام شود.

ممنوعیت استفاده از اتومبیل در پاریس به مدت یک روز
ممنوعیت استفاده از اتومبیل در پاریس به مدت یک روز

ممنوعیت استفاده از اتومبیل در پاریس به مدت یک روز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج