adexo3
۳۹۳۹۱۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ ننگش را درآوردید!

پیمان مقدم در روزنامه ایران نوشت:

واقعاً نمی‌دانیم در این کشور کسی نیست که به این مظاهر آشکار تخلف هشدار بدهد؟ خداوکیلی سفر جناب روحانی به نیویورک اگر انتخاباتی نیست پس چیست؟ برخی دوستان از ولنجک پا شدند و تا ساوجبلاغ رفتند؛ آنهم به خاطر اصرار شدید و اشتیاق همه جانبه مردم و دوستداران شان. ببین این رسانه‌های مغرض چه بلوایی به پا کردند. تازه مگر آنجا حرف خاصی زده شد؟ فقط یک حرکت کششی انجام شد و با یک آفتاب بالانس رفتند روی سقف ماشین تا سیل عظیم مشتاقان را بهتر ببینند. خب شما نگاه کنید حتی از یک ورزشگاه و سالن اجتماعات هم برای منتقدان دریغ می‌کنند. شما کنسرت که نمی‌توانید و عرضه ندارید برگزار کنید. حداقل سالن‌ها و استادیوم‌ها را بدهید به کسانی که حرفی برای گفتن دارند!

بعد جناب روحانی با آن همه خدم و حشم می‌رود نیویورک و تریبون سازمان ملل را در اختیارش می‌دهند تا درباره برجام تبلیغ کند. اینها تخلف نیست؟ اینها تبلیغات نیست؟ اینها رقابت نابرابر و پیش از موعد نیست؟ فقط کم مانده بود چند کلمه هم قربان صدقه «اف.ای.تی. اف» بروند و سازمان ملل را به ستاد انتخاباتی خود تبدیل کنند. برخی دوستان رفتند نیویورک و یک کلام گفتند زنده باد بهار، از در و دیوار عمو نوروز و ننه سرما سبز شد که الان و درست شب پاییز چه وقت بهار است؟ خب همین را می‌خواستید دیگر؟ که رئیس دولت محبوب‌تان یک قرارداد ننگین و ترکمنچای نوین را در صحن سازمان ملل پرزنت کند و شما غش و ضعف بروید. بعداً همین‌ها را برمی‌دارید و مونتاژ می‌کنید و تحت عنوان فیلم تبلیغاتی به خورد جماعت می‌دهید.

افسوس که در این کشور کسی نیست تا یقه این جور تخلفات نجومی را بگیرد. جناب روحانی اگر می‌خواستند بروند سازمان ملل قبلش باید صریح اعلام می‌کردند از نامزدی در انتخابات ۹۶ منصرف شده‌اند. بعدش تشریف می‌بردند و هر کاری می‌خواستند، می‌کردند. البته حالا هم دیر نشده! ما به عنوان یک شهروند که به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستیم و کاملاً از سر دلسوزی این حرف‌ها را می‌زنیم و دل‌مان برای اتلاف بیت المال در مجمع عمومی سازمان ملل می‌سوزد اعلام می‌کنیم که جناب روحانی باید به خاطر تبلیغات پیش از موعد، سفر انتخاباتی با هزینه دولتی، پخش سخنان تبلیغاتی‌شان از رسانه ملی، فروش ۸ میلیاردی فیلم فروشنده و افتضاح« اف. ای. تی. اف » توبه کرده، بی خیال انتخابات بعدی شده، از پیشگاه ملت عذرخواهی کرده، از ادامه مسیر انصراف داده و کلید پاستور را با یک پیک مطمئن به روزنامه توپخانه تحویل دهند و حتماً رسید دریافت کنند. کاش حداقل افسار چند تا ایرباس را می‌بستید به دم طیاره‌تان و با خودتان می‌آوردید که حفظ ظاهر کنید. ننگش را درآورده اید جناب روحانی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باقر رمزی باصر

      خیلی بی خودی این حرفها را زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج