۳۹۷۴۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ چرا همه‌چیز برعکس شده؟!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

زمانی که آدم در اخبار می‌خواند که وزیر صنعت با شرکت‌های رنو و پژو قرارداد بسته و مقرر شده تا این دو شرکت خودروسازی به کشور ما خودرو صادر کنند، واقعا نمی‌داند بخندد یا ماشین وارد کند! این اتفاقات در حالی رخ می‌دهند که ما باید به این کشورها رنو و پژو صادر کنیم، نه آنها به ما.درست است که جرقه اولیه تولید پژو جی ال ایکس در فرانسه خورده اما آتش آن را ما روشن کردیم.الان وزیر صنعت در حال قرارداد بستن با پژو است درحالی که ما از مدل جدید پژو همین چند روز پیش رونمایی کردیم.
در ثانی چرا اینقدر دولت یازدهم به این خارجی‌ها رو می‌دهد و آنها را پررو می‌کند؟ این درحالی است که ما با تولید پژو وانت ضربه‌ای به این کارخانه زدیم و زخمی به آنها وارد کردیم که رستم به اسفندیار وارد نکرد.در گذشته ما توانستیم خودروی پژوی قدیمی رئیس دولت سابق را به قیمت یک میلیارد تومان بفروشیم، در حالی که مدیرعامل پژو آن مدل پژو ۵۰۴ را زیر تخت خواب اتاقش پنهان کرده تا کسی آن را نبیند و شاخص پژو در بورس افت نکند.این کارها باعث می‌شود شرکت‌های خودروسازی که در حال ورشکسته‌شدن هستند، با بستن قراردادهای تجاری سرپا بمانند، اگر نه کیست که نداند تولید «پژو» خصوصا رنگ «عدسی» آن به تنهایی می‌تواند سه تا چهار کارخانه خودروسازی را ورشکست کند.
آگاهان بر این باورند که پس از رونمایی از رنگ «عدسی!»، مدیرعامل رنو به مدیرعامل پژو زنگ زده و گفته «ننگ با رنگ پاک نمیشه داداش، بیا جمع کنیم، کارخونه رو کارگاه تراشکاری کنیم بره پی کارش!» آن وقت وزیر صنعت می‌رود و همه دستاوردهای ما را از بین می‌برد.دیپلماسی لبخند همین است دیگر. فقط کارش این است که برود و لبخند روی لب‌های دیگران بگذارد، درحالی که در گذشته قیافه این بزرگواران شبیه «بغض فروخورده» شده بود. نکنید این کارها را!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج