adexo3
۳۹۸۱۶۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ نهنگ و عروس دریایی و ساقی

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

فیلیپین اخیرا یک رئیس جمهور بامزه‌ای کشف کرده که وجدانا توانسته در تندروی روی رابرت موگابه را سفید کند.این بزرگوار که بیانیه و سخنرانی سیاسی را با قداره‌کشی و چاقوکشی اشتباه گرفته، در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرده «معتادان را به دریا می‌اندازم تا خوراک ماهی‌های گوشت‌خوار بشن». در همین رابطه یک هشت‌پا در اعتراض به این تصمیم اعلام کرد «چرا معتادا رو می‌ریزی توی دریاها؟ چرا معتادا رو می‌ریزی توی دریاها!».
پس از این اعلام نظر تعدادی از عروس‌های دریایی و نهنگ‌های بیکار که کاری جز ولگردی در اقیانوس‌ها نداشتند، با پوشیدن شلوار شش‌جیب و کتانی زرنگی مبادرت به فروش شیشه و کراک به ماهی‌ها و خرچنگ‌ها کردند.بنابراین به احتمال زیاد تا چند سال دیگر یک ماهی سیاه کوچولو در دریا می‌بینید که به شما می‌گوید «امان از اعتیاد، من یه زمانی نهنگ بودم!». هرچند رئیس جمهور فیلیپین به تنهایی توانسته مرزهای بی‌شعوری، بی‌منطقی و آدم‌کشی را چند متر جا به جا کند اما نباید از این موضوع غافل شد که ایشان اساسا بر این باور هستند که معتاد مجرم نیست، غذای ماهی است و باید او را به دریا انداخت.
فراموش نکنیم که انسان‌ها همیشه یک راه حل برای حل مشکلی دارند و هیچ بعید نیست با انداختن این افراد به قعر اقیانوس ها، پس‌فردا که یک غواص به ته اقیانوس می‌رود، یک معتاد را با یک ستاره دریایی ببیند که منقلی وسط گذاشته‌اند و معتاد موردنظر به ستاره دریایی می‌گوید «شتاره جون، بیا بشین اینجا یه دود بگیر، جِت بشی بری آسمون!» بعد که تحقیق کنید ببینید یک عده با فروش مواد مخدر، آبشش آبزیان را از آنها گرفته و در قید حیات هستند.در ضمن انداختن معتادها به درون دریا یک سری هزینه‌های جانبی مانند ارسال زغال، سیخ و سنجاق، چای‌نبات و پولکی و سوهان نیز در بر خواهد داشت که امیدواریم دولت فیلیپین تمهیدات این‌چنینی را هم برای این عزیزان اندیشیده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا به تندروی های این بنده خدا توجه میکنین؟؟
      ما خودمون از قدیم دلواپسمزگان داریم!!

    • رضا

      بهترین کارو میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج