adexo3
۴۰۰۰۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ ما دارندگان پیشنهاد کار از فرنگ

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

علی منصوریان، مربی استقلال اعلام کرده از لیگ یک انگلستان پیشنهاد مربیگری دارد. بعد که عده‌ای از او انتقاد کردند و گفتند هر وقت ایران از انگلستان مربی کشتی آورد، او هم می‌تواند در لیگ انگلستان مربیگری کند؛ او دوباره روی حرفش تأکید کرد و گفت: دروغ نگفتم و از انگلیس پیشنهاد دارم! این بود که تصمیم گرفتیم به جای این‌که اسیر خودکوچک‌بینی شویم، برعکس عمل کنیم و همه حوزه‌ها را رصد و ردیابی کنیم، ببینیم در دیگر حوزه‌ها چه صادرات غیرنفتی‌ای می‌توانیم داشته باشیم:

مسعود ده‌نمکی: این کارگردان سینما به خاطر تسلط ویژه‌اش در لوکیشن‌های شلوغ و نیز صحنه‌های خشن، بارها از سوی تهیه‌کنندگان برتر دنیا دعوت به همکاری شده اما همیشه جوابش این بود: «آخه چرا من؟» اما شنیدیم او هم بالاخره در برابر پیشنهاد وسوسه‌کننده استیون اسپیلبرگ کوتاه آمده و قرار شده در جدیدترین فیلم این کارگردان دستیار او و مسئول بخش صحنه‌های خشن باشد. از وی همچنین برای ساخت سه فیلم کوتاه با موضوع چماق، قلم (قلم پا یا قلم نوشتن به انتخاب خودش) و کلاکت تحت عنوان سه‌گانه مسخ دعوت به همکاری شده است.

محسن رضایی: از آن‌جایی که او در جهان به‌عنوان برنده همه انتخابات شناخته می‌شود، شنیده شده کلیه احزاب فعال در فرانسه از او دعوت کرده‌اند به فرانسه برود و میهمان حزب متبوعشان باشد و از این طریق به مردم بگویند حزب‌شان از توجه هرچند اندک محسن رضایی برخوردار است. می‌گویند مردم هم همین‌طور منتظرند ببینند محسن رضایی بالاخره به کدام حزب روی خوش نشان می‌دهد تا با توجه به اقبال بالای او به آن حزب رأی بدهند.

محمد مایلی‌کهن: اخبار رسیده حاکی از این است که دعوتنامه‌ای از کشورهای عضو G٨ برای او آمده که او مدیریت هر واحد و حوزه‌ای که دلش خواست را - اعم از خودرو، فوتبال، سماورسازی، احزاب، اتوبان یک‌طرفه‌سازی و... - در کشور آنها برعهده بگیرد.

حسن عباسی: بعد از این‌که حسن عباسی گفت کشورهای غربی می‌خواهند ۴۰۰ هتل پنج ستاره در جاهای مختلف کشور تأسیس کنند و از این طریق به نفوذ فرهنگی و اخلاقی در کشور برسند و مگر دانشجویان دانشگاه شریف چه گلی به سر مملکت زده‌اند؟ شنیده شد که کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با دعوت از او درخواست کرده‌اند مدیریت «تبدیل دانشگاه‌های کشورشان به مکتب‌خانه» و «تبدیل هتل‌های پنج ستاره به چادر مسافرتی» را بر عهده بگیرد و آنها را از خطر فروپاشی و اضمحلال فرهنگی برهاند!

دکتر روازاده: ایشان را که خیلی از کلینیک‌ها و بیمارستان‌های مجهز دنیا سعی کرده‌اند بربایند. می‌گویند بنیاد نوبل بارها از او دعوت کرده به سوئد برود و به او گفته‌اند جان مادرت قبول کن نوبل پزشکی را به تو بدهیم تا باعث اعتبار جایزه نوبل بشوی.

مرتضوی: سعید مرتضوی هم از گاردین، واشنگتن‌پست، یومیوری، تایمز، اشپیگل، دلا اسپرت و... برای مدیریت روزنامه و جمع کردن حواشی تحریریه‌شان دعوتنامه دریافت کرده است.

خود من: من هم از غرب پیشنهاد کاری دارم. مجله MAD به‌عنوان یکی از بهترین‌های عرصه طنز به خاطر نوشته‌های من خیلی اصرار کرده، بروم معاون سردبیر آن مجله بشوم. سردبیرش به من قول داده که خیلی هم به من سخت نگیرند و کاری به کارم نداشته باشند. فقط بنشینم آن‌جا و بشوم مصداق «ادب از که آموختی؟ از بی‌ادبان»، طنزنویسان MAD مرا ببینند و هرجوری من می‌نویسم آنها برعکسش را بنویسند که نوشته‌هایشان برای مردم دلنشین باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج