adexo3
۴۰۰۶۵۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ خشونت علیه دلواپسان صدای «مردم»

آیدین سیارسریع در روزنامه ایران نوشت:

- دیدن رفتارهای خشونت بار آقای ظریف علیه نماینده مظلوم و پرسشگر مردم در مجلس دل هر دلواپس منصفی را به درد می‌آورد. لطفاً به خشونت علیه دلواپسان پایان دهید. (لطیف دلواپوست از تهران)
- جناب آقای ظریف وزیر خشن و خارجه دولت به اصطلاح یازدهم بعد از جلسه پرسش و پاسخ در مجلس بنده را داخل یک صندوق انداخت و به منطقه‌ای خارج از تهران برد و الان سه روز است صندوق را روی اجاق گذاشته و زیرش را روشن می‌کند و گهگاهی هم سیخ داغ به بنده فرو می‌کند. لطفاً مرا نجات دهید. (نماینده پرسشگر از دفتر کار)
- آقای ظریف یک بار به شوخی با مشتش چنان ضربه‌ای زد که تا یک هفته در بیمارستان بستری بودم. شوخی هم حدی دارد جناب وزیر. (قاضی‌پور از مجلس)
- خوب است وزرایی که برای پاسخگویی به مجلس می‌آیند انعطاف لازم را در مقابل سؤالات داشته باشند. متأسفانه این انعطاف در آقای ظریف دیده نشد. ما هی می‌گفتیم ۱۸۰ باز کن ایشان می‌گفت نمی‌توانم. (نماینده مردم)
- آیا یک وزیر در این دولت و این کشور باید در مقابل توهین، تهمت، دروغ و فحش و ناسزا عصبانی شود و صدایش را بالا ببرد؟ آن هم تهمت‌هایی که همه‌اش بحق بوده و به صلاح کشور؟ این آن چیزی بود (تحریم، جنگ، فقر، فلاکت و...) که ما می‌خواستیم؟ (اخلاقمداری از تهران)
- آقای ظریف بعد از جلسات مذاکره عادت داشت که با پرخاشگری روی ما اسید بپاشد و بخندد. حال چه انتظاری از ایشان در مواجهه با هموطنان خود می‌رود؟ (فدریکا موگرینی از اتحادیه اروپا)
- مرکز درمان معکوس دلواپسانِ مظلوم... شما را در وضعیت سالم روحی و روانی می‌گیریم و عصبی و روانی تحویل جامعه می‌دهیم. / مناسب برای مشمولان سربازی جهت معافیت / با مرکز دلواپسان مظلوم تماس بگیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیر به اصطلاح یعنی چه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادبیات روزنامه کیهان رو مسخره کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج