۴۰۰۲۳۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

این دهکده‌ قبرهای زیادی دارد

یک دهکده در امریکا نسبت مُرده هایش به زنده‌ها ۱۰۰۰ به یک است.

وبسایت مجله مهر​: کولما نام یکی از دهکده‌های واقع در کالیفرنیا است که بیش از یک میلیون و نیم مُرده دارد! بیشتر جمعیتی که در این منطقه دفن شده‌اند، کسانی هستند که در سان‌فرانسیسکو زندگی می‌کرده‌اند و همان‌جا هم مُرده‌اند، اما خانواده‌شان علاوه بر اینکه توانایی پرداخت هزینه‌ها در یک شهر گران‌قیمت را نداشته‌اند، بلکه شهر هم برای قبرستان‌ بزرگ جایی نداشته از همین رو آنها را در این دهکده دفن کرده‌اند.
این دهکده‌ قبرهای زیادی دارد

در سال ۱۹۰۰ سان‌فرانسیسکو شهری پر از آدم‌های مُرده شده بود، چون در آن زمان کارگران زیادی برای کار در معادن به این شهر می‌آمدند و این موضوع باعث مهاجرت افراد زیادی به این شهر شده بود، اما همین مهاجرت‌ها بیماری را هم همراه خودش آورد و افراد زیادی جان خود را بر اثر بیماری‌های مختلف از دست دادند و گورستان شهر در آستانه پُر شدن قرار گرفت، همین موضوع دلیلی شد تا اسقف‌ سان‌فرانسیسکو محل تازه‌ای را برای اجساد جدید پیدا کند و دهکده کولما مکان مناسبی به نظر می‌رسید. در آن زمان بیشتر از ۱۵۰ قطار جسد را به این دهکده منتقل کردند و اسقف دهکده هم یک گورستان جدید تاسیس کرد.
این دهکده‌ قبرهای زیادی دارد

در تمام این سال‌ها کولما هرگز تعداد زنده‌هایش بیشتر از مُرده‌هایی که در گورستان دفن شده‌اند، نبوده و حالا بیش از یک میلیون و نیم مُرده در ۱۷ گورستان دهکده در خواب ابدی هستند.
این دهکده‌ قبرهای زیادی دارد

البته کولما هنوز هم مقصدی برای اجسادی است که از سان‌فرانسیسکو می‌آیند و در حدود ۷۵ تابوت روزانه به این منطقه فرستاده می‌شود.

«شهر خاموش»، «شهر ارواح» و «شهر مردگان» لقب‌هایی است که به کولما داده‌اند، اما این حرف‌ها ساکنان این منطقه را اذیت نمی‌کند و آنها می‌دانند وجود این قبرستان‌ها دهکده‌شان را نسبت به جاهای دیگر خاص کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج