جاباما
۴۲۰۸۷
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

عجیب‌ترین سلاح‌های باستانی +عکس

سیر تکامل اسلحه ها در تاریخ بسیار جالب است و از زمان نخستین انسان ها سلاح های ساخته می شده و این سلاح ها به مرور به اسلحه های امروزی تبدیل شده اند.

باشگاه خبرنگاران: سیر تکامل اسلحه ها در تاریخ بسیار جالب است و از زمان نخستین انسان ها سلاح های ساخته می شده و این سلاح ها به مرور به اسلحه های امروزی تبدیل شده اند.

با توجه به نبود امکانات و همچنین سطح آگاهی پایین انسان های باستانی اسلحه های آن ها نیز بسیار ساده بوده است. البته با پیشرفت تکنولوژی این سلاح ها نیز پیشرفت کرده اند. در میان سیر تکامل اسلحه های مختلف می توانید سلاح هایی نیز پیدا کنیم که بسیار عجیب و غیر معمول هستند.

Macuahuitl

عجیب‌ترین سلاح‌های باستانی +عکس

یکی از اسلحه های بسیار جالب باستان که توسط آزتک ساخته شده است "Macuahuitl" نام دارد. این سلاح یک تکه چوب به مانند شمشیر است که تیغ های مختلف روی آن قرار دارد. این اسلحه بیشتر در نبردهای نزدیک کاربرد داشته است و به نوعی تیغ های آن باعث می شد تا در هر لحظه چندین جای فرد مضروب دچار زخم های عمیقی شود. این اسلحه در عین حال بسیار سنگین بوده است به طوری که کمتر کسی توانایی تکان دادن آن را داشته است.

Chakram

عجیب‌ترین سلاح‌های باستانی +عکس

یکی از اسلحه های بسیار عجیبی که در گذشته و توسط هندی ها استفاده می شده است "Chakram" نام دارد. این السحه یک جسم دایره ای شکل تو خالی است که با تیغ های تیزی در لبه آن تزئین شده است. این اسلحه در گذشته در جنگ های نزدیک استفاده می شده است و به نوعی سلاح از راه دور بوده است. جنگجویان آن را به صورت عمودی به سمت دشمنان پرتاب می کردند و به راحتی دست و پای آن ها قطع می شد. این اسلحه در گذشته کاربرد بسیاری داشته است.

Chu Ko Nu

عجیب‌ترین سلاح‌های باستانی +عکس

این اسلحه ساخت چین را می توان به نوعی پدربزرگ سلاح های امروزی دانست. این اسلحه در اصل یک تیرکمان خاص بوده است که البته یک خشاب ۱۰ تایی نیز داشته است. این خشاب به جنگجو کمک می کرد تا بتواند خیلی راحت تنها با کشیدن کمان تیر دیگری خود به خود جایگزین قبلی کند. این اسلحه در سال ۱۸۹۴ در جنگ با ژاپنی ها کمک به سزایی به ارتش چین کرد. جنگجویان حرفه ای می توانستند در ۱۵ ثانیه همه ۱۰ تیر را شلیک کنند.

Nest of Bees

عجیب‌ترین سلاح‌های باستانی +عکس

یکی از کشنده ترین اسلحه های دنیا بار دیگر توسط چینی ها ساخته شده است. این اسلحه یک جعبه چوبی است که در داخل آن بیش از ۳۰ تیر موشک خاص قرار دارد. تنها با آتش زدن این موشک ها و همچنین آتش زدن فیتیله آن ها تمامی این موشک ها در یک زمان به سمت دشمن شلیک می شدند. این باعث می شده است که در یک ثانیه یک خط آتش هزاران تیر را به سمت دشمن شلیک کنند.

Zhua

عجیب‌ترین سلاح‌های باستانی +عکس

یکی از اسلحه های مخصوص جنگ نزدیک که بسیار کشنده است "Zhua" نام دارد. این اسلحه از یک میله آهنی درست شده است که در انتهای آن یک دست با پنجه های تیز قرار دارد. این اسلحه در یک حرکت می تواند ۵ زخم عمیق روی بدن افراد ایجاد کند و البته کمتر کسی توانایی زنده ماندن بعد از این ۵ زخم را دارد. این اسلحه حتی در مدل های مختلف تیزتر و محکم تر نیز ساخته می شد تا بتواند زره های دشمنان را نیز از بین ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم اراذل و اوباش مملکت به سایت شما سر نزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج