اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۲۰۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ مسابقات کشتی کچ در خیابان‌های تهران

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

توی اینترنت فیلمی منتشر شده که یک ماشین می‌زند روی ترمز و دو نفر پیاده می‌شوند و می‌روند راننده ماشین جلویی را از توی ماشینش می‌کشند بیرون و می‌کوبانندش به کاپوت.

ما نمی‌دانیم جریان چه بوده، احتمالا رانندهه لایی کشیده یا سبقت ممنوع گرفته یا هرچی.
به‌هرحال معلوم است که آن دوتا معتقد هستند جنگ اول به از صلح آخر. برای همین همان اول قبل از اینکه طرف را جریمه کنند، تنبیه می‌کنند تا شیرفهم شود.

به نظر ما که بد نیست. معلم ما هم به جریمه اعتقاد نداشت و به تنبیه ایمان داشت؛ یعنی هرچی می‌شد، ماها را با شلنگ می‌زد. احتمالا همان معلم ماست که شغلش را عوض کرده. خلاصه بعید نیست از فردا توی خیابان ببینیم که دارند راننده‌هایی را که دوبله پارک کرده‌اند، کلاغ‌پر می‌برند. احتمالا اگر ورودممنوع بپیچید، فلک می‌کنند. گردش به چپی‌ها، سر چهارراه یک لنگ‌درهوا رو به تخته ایستاده‌اند.

به نظر ما درستش هم همین است، قانون واقعا دست‌وپای آدم را می‌بندد وگرنه درستش همین است که هرجا لازم شد، طرف را از ماشین بکشیم بیرون و بکوبیم به کاپوت، تا حساب کار دست و پای دیگران بیاید.

وصیت

سوفیا... عشق من... من از فیلم این دوتا که رانندهه را حسابی می‌زنند واقعا الگو گرفتم و معتقدم توی خانه هم اگر رفتی توی مخم، باید تو را حسابی کتک بزنم. از این سوسول‌هایی هم که توی اینترنت دارند می‌گویند رفتار این دوتا غلط و غیرقانونی است بدم می‌آید و بهشان می‌گویم دیگر توی صفحه من نیایند، اه. چون توی اخبار شبکه خبر بارها نشان داده که پلیس‌های ریسیست آمریکایی سیاه‌پوست‌ها را بدجوری می‌زنند و به‌همین‌دلیل هم هست که سیاه‌پوست‌های آمریکا به قانون احترام می‌گذارند. در پایان از تلویزیون و این دو نفر که حتی می‌توانند در مسابقات کشتی کچ شرکت کنند و مدال بیاورند تشکر می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج