۴۳۶۸۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فرو ریختن تماشایی دومینوی ۱۱ هزار قطعه‌ای

Hevesh۵ نام یکی از کاربران شبکه اجتماعی یوتیوب (Youtube) است که با انتشار ویدیویی از فرو ریختن دومینو ۱۱ هزار قطعه‌ای تماشاخانه ایتالیایی کولوسئوم (Colosseum)، جذابیت‌های این بازی را به تصویر کشیده است.

وب سایت گجت نیوز: دومینو (Domino) نوعی بازی است که معمولا به وسیله قطعه‌های مستطیلی کوچک انجام شده و می‌تواند چندین ساعت شما را مشغول کند. اگر در این بازی به‌ اندازه کافی صبور باشید، بدون شک پیروز آن خواهید بود.
بسیاری از افراد حتی تمرکز کافی برای قرار دادن چندین دومینو را ندارند و از سوی دیگر، افرادی که با صبر و حوصله به انجام آن می‌پردازند، چندین هزار دومینو را بدون هیچ مشکلی کنار هم قرار می‌دهند.
Hevesh۵ نام یکی از کاربران شبکه اجتماعی یوتیوب (Youtube) است که با انتشار ویدیویی از فرو ریختن دومینو ۱۱ هزار قطعه‌ای تماشاخانه ایتالیایی کولوسئوم (Colosseum)، جذابیت‌های این بازی را به تصویر کشیده است.

کولوسئوم بزرگترین تماشاخانه در امپراتوری روم بوده و تلاش این هنرمند برای ساخت سازه‌ای سه‌بعدی از آن به کمک قطعه‌های دومینو، می‌تواند دیگر علاقه‌مندان را به ساخت دومینویی از بناهای تاریخی تشویق کند.

دومینوی استادانه Hevesh5 از این تماشاخانه، نمایانگر ذهن خلاق او در طرح دومینوهای سه‌بعدی است. به‌گفته Hevesh5، ساخت این دومینو 11 هزار قطعه‌ای 4 روز طول کشیده و در کمتر از 10 ثانیه فرو می‌ریزد.
پیشتر نیز وی با صرف 25 ساعت زمان، دومینویی سه‌گانه و مارپیچی را به‌کمک 15 هزار قطعه ساخته بود که توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیوی بسیار جذاب را تماشا کنید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فرو ریختن تماشایی دومینوی 11 هزار قطعه‌ای
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج