۴۴۴۵۲۴
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

روایت دزدیده شدن گوشی موبایل از ابتدا تا انتها

دانشجوی فیلم‌سازی اهل هلند با ساخت فیلم ۲۱ دقیقه‌ای مستند، روایت دزدیده شدن گوشی خود را از ابتدا تا انتها با روشی خاص و ابتکاری به تصویر کشید.

وب سایت خبرآنلاین: دانشجوی فیلم‌سازی اهل هلند با ساخت فیلم ۲۱ دقیقه‌ای مستند، روایت دزدیده شدن گوشی خود را از ابتدا تا انتها با روشی خاص و ابتکاری به تصویر کشید.

دانشجوی فیلم‌سازی اهل هلند با ساخت فیلم ۲۱ دقیقه‌ای مستند، روایت دزدیده شدن گوشی خود را از ابتدا تا انتها با روشی خاص و ابتکاری به تصویر کشید. «آنتونی فون دِر می یر» با دزدیده شدن اولین گوشی‌اش فکر بکری به سرش زد. وی گوشی اچ تی سی وان از نوع M۷ خود را به بدافزار موسوم به Ceberus آلوده کرد و با دوستانش اجازه داد تا موبایلش عمداً به سرقت رود.

البته ۴ روز گذشت و کسی در روتردام گوشی را ندزدید و آنها تصمیم گرفتند به آمستردام بروند، چراکه روزی ۱۷ گوشی به سرقت می‌رود. سرانجام سارق محترم گوشی وی را می‌دزدد وسیم کارتی با اعداد عربی داخل موبایل نصب می‌کند و بقیه ماجرا در این ویدئو که بیش از ۲.۳ میلیون بار دیده‌شده قابل‌تعقیب است.

بدین ترتیب وی می‌توانست گوشی خود را ردیابی کرده، به مکالمات گوش‌داده و پیامک‌های مبادله شده توسط سارق را بخواند. وی حتی یک بار سیم‌کارت سارق محترم را شارژ کرد تا بتواند به مکالمه خود ادامه دهد. یک بار دیگر نیز پس‌ازاینکه یک روز کامل گوشی خاموش شد، به سارق زنگ زد تا مطمئن شود که گوشی همچنان در دست وی است و البته به وی گفت اشتباه گرفتم!

«فون دِر می یِر» تمام این داستان را در ۲۱ دقیقه به تصویر کشید و نام مستند خود را Find my phone نامید. این داستان و استفاده از یک بدافزار به نام Cerberus در شبکه‌های اجتماعی به بحثی داغ تبدیل‌شده است که خواندنش خالی از لطف نیست.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
روایت دزدیده شدن گوشی موبایل از ابتدا تا انتها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج