۴۴۸۷۷۳
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

۸ رکورد عجیب مردم هند در سال ۲۰۱۶

هند دومین کشور پرجمعیت دنیا و دارای مردمی با خصلت‌های مختلف و گاهی عجیب است. در ادامه هشت رکورد جالب را که مردم این کشور برای ورود به لیست جهانی گینس در سال ۲۰۱۶ ثبت کرده اند با هم مرور می کنیم. با دیجی رو همراه باشید.

وبسایت روزیاتو - وحید علیپور: هشت رکورد عجیب که مردم هند در سال 2016 به نام خود ثبت کردند

هند دومین کشور پرجمعیت دنیا و دارای مردمی با خصلت‌های مختلف و گاهی عجیب است. در ادامه هشت رکورد جالب را که مردم این کشور برای ورود به لیست جهانی گینس در سال 2016 ثبت کرده اند با هم مرور می کنیم. با دیجی رو همراه باشید.

قراردادن بیشترین تعداد شمع روشن در دهان

8 رکورد عجیب مردم هند در سال 2016
آقای "دینش شیاوان اوپادیایا" اهل بمبئی که علاقه ی خاصی به قرار دادن اجسام در دهان خود و ثبت رکورد دارد، این بار ۱۷ شمع روشن را در دهان خود قرار داد. رکورد قبلی این بخش نیز متعلق به خود او بود، وی در سال گذشته ۱۵ شمع روشن را در دهان خود قرار داده بود.

بزرگترین شیرینی لدو

8 رکورد عجیب مردم هند در سال 2016

لدو یکی از شیرینی‌های بسیار پر طرفدار در شبه قاره هند است. لدویی که در تصویر مشاهده می‌کنید ۲۹۴۶۵ کیلوگرم وزن دارد و توسط Mallikharjuna Rao در ایالت جنوبی آندراپرادش ساخته شده است. این شیرینی با استفاده از کره‌ی صاف شده، روغن، مغز بادام زمینی، شکر، بادام، هِل و آب پخته می شود.

۷۹بار بغل کردن در یک دقیقه

8 رکورد عجیب مردم هند در سال 2016
آقای کریشنا کومار اهل حیدر آباد در جنوب هندوستان 79 نفر را که بیشتر آنها دانش آموزان نوجوان مدرسه‌ای بودند به سرعت یکی پس از دیگری و در مدت زمان 60 ثانیه در آغوش گرفت. البته او در این رکوردگیری 83 نفر را بغل کرده بود، اما تیم ارسالی توسط رکوردهای گینس 4 تا از این در آغوش گرفتن‌ها را به خاطر اینکه کامل انجام نشده بودند رد کرده و 79 تا را قبول کردند.

بیشترین تعداد نفراتی که روی سر ایستاده اند

8 رکورد عجیب مردم هند در سال 2016
در فستیوال جهانی یوگا که دسامبر امسال در شهر چنای در جنوب هند برگزار شد، ۶۴۸ نفر همزمان روی سرهای خود ایستادند. رکورد قبلی این بخش ژوئن امسال، در روز جهانی یوگا ثبت شده بود. در این روز ۴۰۸ نفر از فریدآباد هند به طور همزمان روی سرهای خود ایستاده بودند.

نصب بزرگترین کارت شارژ

8 رکورد عجیب مردم هند در سال 2016
این کارت شارژ را شرکت معروف ارائه دهنده‌ی خدمات ارتباطی، وودافون در شهر آگرا در شمال هندوستان نصب کرد. این کارت 1.9 متر طول و 1.22 متر بلندی دارد. البته متاسفانه این کارت هیچ خطی را شارژ نمی کرد!

بزرگترین کیکِ گِل مانند

8 رکورد عجیب مردم هند در سال 2016
یک شرکت شیرینی پزی به نام "دوستان کیک پز" این کیک را که ۱۰۷۸ کیلوگرم وزن دارد در شهر IT ایالت بنگلور تولید کرد. این کیک با استفاده از ۲۲۰ کیلوگرم پنیر خامه‌ای، ۱۹۰ لیتر خامه‌ی زده شده، ۵۵۰ کیلوگرم کلوچه‌های ساندویچی خرد شده، ۶۵ کیلو شکر، ۱۸۰ لیتر شیر، ۴۵ کیلو پودر کاستارد، ۳۵ کیلو شکلات و شیرینی، ۸۵ کیلو شکر و ۳۵ کیلو تزئینات قابل خوردن پخته شده است. ساخت این کیک ۱۰ ساعت زمان برده است.

بزرگترین پتوی قلاب دوزی شده

8 رکورد عجیب مردم هند در سال 2016
حدود 2500 زن هندی که عضو گروه فیسبوکی Mother India's Crochet Queens بودند در چِنای دور هم جمع شده و بزرگترین پتوی دنیا را که 11148.5 متر مربع مساحت داشت و تقریبا به اندازه‌ی یک زمین فوتبال بود درست کردند. بعد از ثبت رکورد این پتوها از هم جدا شده و به بنگاه‌های خیریه هدیه داده شدند.

بزرگترین اتومبیل انسانی

8 رکورد عجیب مردم هند در سال 2016
کلوپ های موسوم به چرخنده در شهر تیروچیراپالی ایالت جنوبی تامیل‌نادو گردهمایی‌ای ترتیب دادند که در آن ۱۶۶۰ نفر برای ساخت این خودروی بزرگی که در تصویر می‌بینید جمع شدند. تمام شرکت کنندگان پیراهن‌های سبز یا سیاه پوشیده بودند تا تصویر این خودروی سبز با چرخ‌ها و شیشه‌های سیاه را تشکیل دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج