adexo3
۴۴۹۴۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ ملموس یا عدم ملموس، مسأله این است!

شهرام شهیدی در روزنامه ایران نوشت:
اسم ستون غلط‌‌انداز است؟ شما هم مثل من چنین فکری نمی‌کنید؟ ای بابا چقدر بعضی‌ها بدبین هستند. راستش در «دست انداز» قصد نداریم کسی را دست بیندازیم بلکه می‌خواهیم مانند یک اپلیکیشن هوشمند درست و حسابی، دست اندازهای شهری و کشوری را مشخص و برای شما بزرگنمایی کنیم که یک وقت پیاده یا سواره از روی دست‌انداز عبور نکنید، بویژه عبور از روی دست اندازهای بزرگ که نیاز به کمک فنرهای قوی دارد.

رئیس کانون عالی انجمن صنفی کارگران کشور گفته کاهش تورم در زندگی مردم ملموس نیست. گفتیم از مردم بپرسیم ببینیم در سال‌های دور چه چیزی برایشان ملموس بوده و نبوده:

سینا هستم از نارمک: بنده خیلی سعی کردم از مغازه‌ای که سفارش خرید گوجه‌فرنگی‌هایش در صفحات مجازی دست به دست می‌شود یک دکل نفتی تهیه کنم. منتها از بس دکل ملموس نبود نفهمیدم کی و کجا از زیر بغل ما قاپیدنش!

حسام از پونک: الان یعنی مسأله اصلی جوانان ما ملموسه؟ خجالت نمی‌کشید

بر و بر خیره می‌شوید به من؟ ملموسی نشان‌تان بدهم که هفت جدتان را به یاد بیاورید.

شاهین از غرب تهران: غرب را از قصد گفتم چون اثبات شده مردان ساکن غرب با همسران‌شان مهربان ترند. اما در مورد ملموس بودن می‌خواستم بپرسم وجود دستگاه ضبط در جلسه محرمانه شنیدن سخنان وزیر امور خارجه در مجلس ملموس بوده یا خیر؟

پروفسور زاهد هستم متخصص لمس از برکلی: از نظر تئوری معمولاً آدم‌ها افزایش چیزی برایشان قابل لمس است نه کاهش آن. مثلاً شما وقتی بچه دار می‌شوید افزایش قد او برایتان ملموس است اما وقتی پدرتان پیر و خمیده می‌شود کاهش قدش برایتان ملموس نیست. خود بنده ممکن است الان کاهش تورم را حس نکنم اما حداقل مثل هشت سال قبل از این چهار سال افزایش تورم را به صورت ساعتی لمس نمی‌کنم.

رویا از کلینیک پوست و مو و غیره: در تأیید فرمایش جناب پروفسور باید عرض کنم من کلی زحمت می‌کشم با رژیم غذایی مناسب و البته ورزش اندام مانکنی پیدا کنم کسی برایش ملموس نیست اما امان از وقتی که نیم کیلوگرم وزنم برود بالا عالم و آدم تا آدم را می‌بینند می‌گویند وااااا رؤیا چقدر چاق شدی!

ملموس شناس هستم از اقیانوس ملموس شمالی: می‌خواستم یک سؤال غیر فنی بپرسم. سمت رئیس کانون عالی انجمن صنفی کارگران کشور چقدر برای کارگران کشور ملموس بوده؟

فراستی هستم از برنامه هفت مزاحمم شدید! اصلاً خوب در نیامده. به نظرم گریزلی بهتر از شما و شما بهتر از دی کاپریو ملموس پذیرید!

مایلی کهن از انزلی: من چرا تا یک چیزی ضد علی دایی می‌گفتم خیلی برای همه ملموس بود اما تا یک بار گفتم در دفاع از او و ناسزاهایی که از تماشاچی‌ها شنیده روی نیمکت ملوان نمی‌نشینم اصلاً کسی نفهمید چه می‌گویم؟

دکتر کیخواه متخصص عصب شناسی: به نظر می‌رسد از بین رفتن برخی عصب‌ها باعث می‌شود چیزها قابل لمس نباشد. مثلاً مگر می‌شود آدم گم شدن میلیاردها تومان از خزانه کشور و اختلاس و افزایش سرقت و پایین آمدن سن فحشا و املاک نجومی شهرداری را ببیند و لمس نکند؟ حتماً عصب‌شان مشکل داشته...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج