۴۵۲۱۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طنز؛ بیکاری پدیده‌ای نوظهور است!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

یکی از معضلاتی که کشور ما با آن مواجه است، بیکاری نام دارد. این مشکل بدون تردید از زمان دولت یازدهم شروع شد، زیرا در زمان دولت گذشته ما اساسا از این مدل بیماری‌ها مانند بیکاری در کشور نداشتیم.
نمونه‌اش هم صحبت‌های یکی از دلواپسانی که در مجلس قبلی حضور داشتند که اعلام کرده: «با این حجم از واردات، آن وقت دنبال مقصر بیکاری در کشور می‌گردیم». دیگر سند محکم‌تر از این نبود که برای علل بیکاری خدمت شما ارائه دهیم.
در زمان دولت گذشته ما به قدری در زمینه اشتغال قوی بودیم که حتی اشتغال به کشورهای دیگر هم صادر می‌کردیم و در کشور دوست و عزیز «چین» خط تولید سنگ پا، لیف و سیخ هم راه افتاده بود.
همچنین ما واردات «یهویی» هم داشتیم، یعنی بودجه وادرات دارو را به خرید عروسک و لوازم آرایشی اختصاص می‌دادیم. در نظر بگیرید شما به داروخانه می‌رفتید، بعد به مسئول داروخانه می‌گفتید: «داداش قرص خواب داری؟ یه مدته بی‌خواب شدم!» دکتر داروساز هم یک عروسک «باب اسفنجی» به شما می‌داد و می‌گفت:‌ «شبا اینو بغل کن تا خوابت ببره!».
یک همچین وضعیتی داشتیم خلاصه.شاید باورتان نشود که ایشان در بخش دیگری از صحبت‌های شان گفته اند:‌«حقوق‌های نجومی از محل یارانه مردم پرداخت شد». اما متاسفانه اشاره‌ای به املاک نجومی و اختلاس‌های نجومی نکرده‌اند که از کدام محل پرداخت شد.
به عقیده بنده مشکل دولت یازدهم این است که نمی‌تواند مردم را سر کار بگذارد. در گذشته یک مسئولی مصاحبه‌ای می‌کرد که رسما و علنا نرخ اشتغال را هفتاد درصد بالا می‌برد.
مسئول مذکور حرف‌هایی در مصاحبه خود می‌زد که آدم به صورت خودجوش سر کار می‌رفت. مثلا قرار بود برای هر تهرانی یک خانه ویلا بسازند؛ شما ببینید این جمله حداقل نرخ اشتغال را از اینجا می‌برد آنجا! اینها مشکلاتی است که ما در این دولت داریم و در آن دولت نداشتیم.
ایشان هم حق دارد، بنده هم موافق هستم، آفرین!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج