adexo3
۴۵۶۵۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ نصیحتی برادرانه به گاو

پدرام ابراهيمى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

در روزهای اخیر گوشت قرمز داره خودش رو به فلزات گران‌بها نزدیک‌تر می‌کنه و این پدیده باعث شده قهارترین گوشت‌خوارانِ کشور در رستوران پسران کریم و شاندیز مشهد در حال خوردن کلم بروکلی بخارپز دیده بشن. این از طرفی نشان‌دهنده‌ عزم دولت برای سالم‌خوار کردن مردم و از سویی قدم برداشتن به سمت عدالت اجتماعی محسوب می‌شه. اما از اونجایی که تماس‌های زیادی از خوانندگان داشتیم که خواسته بودند ریشه‌ این افزایش قیمت رو پیدا کنیم، کردیم.ببینید، دستگاه‌هایی که مستقیما با مساله‌ گاو و گوسفند سر و کار دارند (مثل جهاد کشاورزی و راهنمایی رانندگی) وظایف خودشون رو به نحو احسن انجام می‌دن و اگه در این ماه‌ها از این احسن‌تر انجام بدند هم شائبه به وجود میاد که قصدشون فعالیت انتخاباتیه. پس این که هیچ.

در بخش دامداری هم قصوری رخ نداده. این عزیزان باید علوفه مورد نیاز و از همه مهم‌تر، بستر مناسب برای فرزندآوری حیوانات گوشتی رو فراهم کنند که می‌کنند. دیگه بیش از این هم نمی‌تونن در امور خصوصی احشام دخالت کنند. درباره توزیع هم مسلما ما کشوری هستیم که در توزیع، صاحب سبک‌ایم. یعنی شما چه گوشت بخوای چه علف، در فاصله‌ کمتر از ده دقیقه‌ای منزل‌تون در دسترسه. فروشندگان صدیق و خدوم ما هم که همیشه سود قانونی و منصفانه روی هر جنسی (از جمله گوشت قرمز) می‌کشند و اتفاقا از همین برای خواهر خودشان هم برده و خیلی هم راضی بوده‌اند.
می‌مونه گاو؛ بله، ریشه‌ این گرونی و تشویش بازار در خود گاوه که با طاقچه‌بالا گذاشتن و تن به بستر مناسب ندادن و پیروی نکردن از سیاست‌های اقتصادی دولت، گوش و افسار به رسانه‌های بیگانه‌ مروج گیاه‌خواری داده و موجب کاهش تولید و افزایش قیمت شده. مثلا ما نخوریمت، می‌ری تو جنگ واترلو ناپلئون رو شکست می‌دی؟ آخه برای کی ناز می‌کنی؟ آخرش که چی؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج