۴۷۸۶۴۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ لطفا به مردم بیشتر توجه کنید!

یکی از دلواپسان عزیز که در دولت سابق هم دستی بر آتش داشت، در نقدی خطاب به دولت یازدهم گفته: «مسئولان به جای امید به سرمایه‌گذاری‌های خارجی به مردم توجه کنند»، که انصافا حق مطلب را واقعا ادا کرده‌اند.

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

یکی از دلواپسان عزیز که در دولت سابق هم دستی بر آتش داشت، در نقدی خطاب به دولت یازدهم گفته: «مسئولان به جای امید به سرمایه‌گذاری‌های خارجی به مردم توجه کنند»، که انصافا حق مطلب را واقعا ادا کرده‌اند. بنده نیز با ایشان هم‌زبان و همدل و هم‌نظر و اینها هستم.زیرا بر این باورم که دولت یازدهم خیلی به مردم توجه نمی‌کند.در گذشته هر روز صبح یک نفر از طرف دولت به ما زنگ می‌زد و می‌پرسید: «تافتون بفرستم یا بربری؟» که فکر کنم ما آدرسمان را اشتباه داده بودیم و متاسفانه هشت سال این هماهنگی برقرار نشد.
دولت سابق همه جوره و همه رقمه به مردم توجه داشت، به همین دلیل فاصله قدرت خرید که یک بیماری خطرناک است را با جیب مردم افزایش داد که خدای ناکرده کسی به این بیماری خانمان‌سوز گرفتار نشود.در بحث توجه به مردم دولت سابق سنگ تمام گذاشت، منتها راه‌های نیل به این مقصود کمی با آن چیزی که ما فکر می‌کردیم فرق داشت و توجه دولت در نهایت به چند نفر از مردم رسید که از آنها می‌توانیم به«ب.ز.» و «میم.ر.خ» و دیگر حروف زبان فارسی اشاره کنیم. دولت تمام و کمال حق مطلب را در این زمینه ادا کرد، فقط یک مقدار در میزان و اندازه این توجه، ناهماهنگی‌هایی صورت گرفت که البته اهمیتی هم ندارد.
شاید شما فکر کنید ما داریم شوخی می‌کنیم اما بنده کلا آدم شوخ‌طبعی نیستم و بر همین اساس باید بدانید که دولت نه تنها به مردم خودمان بلکه به مردم کشورهای دیگر نیز با روش‌هایی چون تکثیر جزوه مدیریت جهانی برای مردم کشورهای دیگر، اعطای وام بلاعوض به تانزانیا، ساختن ساختمان برای دوستان در جیبوتی و... کمک کرد که همه نشان از توجه دولت‌های نهم و دهم به مردم داشت که متاسفانه از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم این توجه‌ها دچار نقصان شد.حتی دولت سابق تا حدی به ما توجه داشت که هر زمان به نیویورک می‌رفت دوستان با دست پُر به کشور بر‌می‌گشتند و حتی در جیب کاپشنشان هم قطعنامه برای مردم می‌آوردند که باعث شادی و نشاط مردم می‌شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج