۴۷۸۸۱۴
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

طنز؛ افراد جویای کار بشتابید

این جمله‌ای است که در بسیاری از روزنامه‌ها و تبلیغات دیده می‌شود. فرد بیکار پس از دیدن این جمله با چنان ذوق و شوقی مطلب را می‌خواند که گویی از شنبه هشت صبح قرار است سرکار برود و چهار عصر حقوق خود را بگیرد.

شاهين قديانى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

این جمله‌ای است که در بسیاری از روزنامه‌ها و تبلیغات دیده می‌شود. فرد بیکار پس از دیدن این جمله با چنان ذوق و شوقی مطلب را می‌خواند که گویی از شنبه هشت صبح قرار است سرکار برود و چهار عصر حقوق خود را بگیرد. در تبلیغ آمده است اداره کل سازمان نهادینه‌سازی درنظر دارد از میان جوانان مستعد این مرزوبوم افرادی را جذب نماید. در ادامه 28 بند از شرایط و ضوابط فرد مورد نظر آمده که اگر قرار باشد برای اعزام به مریخ ثبت نام کنید، حداقل نصف آن‌ها نیاز نیست. در انتها هم خیلی با حالت اینکه چیزی نیست و پول چرک کف دست است، نوشته شده مبلغ 35000 تومان به عنوان هزینه آزمون از متقاضیان دریافت می‌شود.
حالا دو برگه A4 سوال و یک ساعت نشستن روی صندلی چوبی دسته‌دار به جا مانده از زمان ناصرالدین شاه چطوری 35000 تومان هزینه دارد؟ فقط مسئولان همان سازمان می‌دانند چون شما اگر دو ساعت در کافی‌­شاپ جردن بشینید و قهوه اسپرسو هم بخورید، هزینه کمتری باید بپردازید. در مرحله بعد شما در یک برنامه‌ریزی سه ماهه موارد آزمون را که شامل هجده مورد آزمونی است و از «تصمیم کبری چالش‌ها و مزایا» تا «گربه شرودینگر و ارتباط آن روی دوبیتی‌­های باباطاهر عریان» را فرا می‌گیرد، به گونه‌ای مطالعه می‌کنید که اگر با این سطح معلومات برای دانشگاه استنفورد اپلای کنید، جان هنسی رییس دانشگاه با اسب سفید برای استقبال شما به فرودگاه استنفورد می‌آید.
سپس به مرحله آزمون می‌رسیم. در این مرحله شما به خیال اینکه سی، چهل نفری در آزمون ورودی شرکت می‌کنند با انرژی به سمت محل آزمون عازم می‌شوید که به ترافیک غیرمترقبه‌ای دچار می‌شوید. در این مرحله متوجه می‌شوید تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون به اندازه‌ای است که اگر آزمون در دانشگاه تهران برگزار شود، از دانشگاه باراجین قزوین تا رودهن شرکت‌کنندگان خودروهای خود را در کنار جاده پارک کرد‌­ه‌اند. آزمون هم معمولا به صورتی است که انگار دو طراح، سوالات را طراحی کرده‌اند و اولی از معلمان مدرسه ابتدایی گل‌ها بوده و دومی استاد مقطع پی‌­اچ‌دی دانشگاه آکسفورد.
چون سوالات بدین گونه است:1. پایتخت کشور عراق. 2. اگر کهکشان آندرومدا صدهزار سال نوری به سمت کهکشان راه شیری حرکت کند آنگاه جرم نزدیک‌ترین سیاه چاله به زمین چندبرابر قمر سوم مشتری است و چرا؟ در مرحله آخر نتایج آزمون اعلام می‌شود و از میان سی‌­و­هشت‌هزار شرکت‌کننده دو تن از برادرزاده‌های آقای جوادی، مدیرعامل سازمان نهادینه‌سازی به خاطر پشتکار زیاد در آزمون پذیرفته می‌شوند. اصلا می‌دانید برادرزاده مدیرعامل سازمان نهادینه‌سازی بودن چقدر در پشتکار و سطح معلومات انسان تاثیرات مثبت می‌گذارد؟ پس برای یافتن کار مناسب، آقای جوادی مناسب را در میان اقوام خود بیابید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عین حقیقته متاسفانه

    • صوری

      یعنی دقیقا عاااالی بود!:))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج