۴۸۰۷۸۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ رفته بودیم جام جهانی؟ نرفته بودیم؟

آقای پرویز کاظمی وزیر دولت سابق گفته در جلسات دولت، آقای احمدی‌نژاد می‌گفت تیم ملی ما باید جزو چهار تیم اول جام جهانی شود در حالی که در آن زمان تیم ملی اصلا به جام جهانی صعود نکرده بود.

آیدین سیارسریع در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

آقای پرویز کاظمی وزیر دولت سابق گفته در جلسات دولت، آقای احمدی‌نژاد می‌گفت تیم ملی ما باید جزو چهار تیم اول جام جهانی شود در حالی که در آن زمان تیم ملی اصلا به جام جهانی صعود نکرده بود.

این اظهارنظر با واکنش‌های مختلفی همراه بود. در اولین واکنش، ريیس‌جمهور سابق جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد از این اظهارنظر ابراز شگفتی کرده و گفتند: من از آقای کاظمی تعجب می‌کنم. اگه تیم ملی تو 2010 نرفته بود جام جهانی پس چرا یه سری هی می‌اومدن بودجه می‌گرفتن برای آماده‌سازی و سربلندی تیم ملی تو جام جهانی آفریقا؟

جناب احمدی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کردند: متاسفانه جریانی در صدد تحریف تاریخ، دستاوردهای دولت و واقعیات است و سعی دارد تسلط ما بر همه مسائل عالم هستی را زیر سوال ببرد. انشاءا... فوتبال ایران بدون توجه به این شایعات همچنان به روند رو به رشد خودش ادامه می‌دهد و امسال هم استقلال هم پرسپولیس به جام جهانی صعود می‌کنند.

در ادامه حسن روحانی به ذکر خاطره‌ای از دوران دبیری شورای امنیت ملی در زمان آقای احمدی‌نژاد پرداخت و به خبرنگار ما گفت: یک بار آقای احمدی‌نژاد من را خواست دفترش. آن موقع من دبیر شورای امنیت ملی بودم. رفتم دفترشان و ایشان گفتند: هزینه‌های فیفا در سال چقدر است؟ گفتم چطور؟ گفت: سوال نکن! فدراسیون فوتبال جهان کلا چند؟ گفتم مثلا فلان قدر! گفت ما این مبلغ را می‌دهیم، بعد فیفا ما را جزو چهار تیم اول جام جهانی اعلام کند. باشه؟ من آن موقع جیغ زدم و فرار کردم ولی الان می‌فهمم منظورشان برنامه‌ریزی بلندمدت برای سربلندی فوتبال ما در جهان بود. افسوس که آن موقع قدر ایشان را ندانستیم.

و اما آقای علی آبادی، متصدی ورزش مملکت در دوران مهرورزی نیز در واکنشی اظهار داشت: نباید هرکاری را که جهان انجام می‌دهد ما هم کورکورانه تکرار کنیم. همه جهان می‌روند جام جهانی ولی آیا جام جهانی جای مناسبی برای جوانان ماست؟ ما معتقدیم باید به دولت قبل فرصت داده می‌شد. با برنامه‌ریزی‌ای که ما داشتیم قرار بود تا سال دو هزار و شانزده جام جهانی خوبای جهان با حضور ایران، ونزوئلا، تانزانیا و کومور برگزار شود و آن وقت تلاش کنیم تا بین چهار تیم اول جام جهانی قرار گیریم. متاسفانه دولت جدید آمد همه برنامه‌های ما را خراب کرد.

در همین رابطه محمد دادکان در اثر کوبیدن مکرر سر به دیوار راهی بیمارستان شد. محمد مایلی‌کهن چند قطره اشک شوق ریخت و جانی اینفانتینو (ريیس فیفا و مخترع 48 تیمی شدن جام جهانی) از عزیزان دولت مهرورزی خواست تجربیات‌شان از مدیریت جهان را برای پیشرفت فوتبال در اختیار فیفا قرار دهند. واکنش‌ها به این موضوع ادامه دارد... .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باور کنید هر کاری کنیم بضاعت این فوتبال همینه رشته های دیگه سرمایه گذاری کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج