۴۸۰۹۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ تیم نرفته جام جهانی شما میگی خوزستان؟

وضعیت زندگی در ده سال اخیر در خوزستان طوری شده که خیلی از مردم تماس می‌گیرند و اعتراض می‌کنند که چرا تلفن‌ها را هم قطع نمی‌کنید تا پَک‌مان کامل شود و همه چیز قطع باشد؟ یعنی پنجره را می‌بندند که ریزگرد نیاید، یکهو برق قطع می‌شود.

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

وضعیت زندگی در ده سال اخیر در خوزستان طوری شده که خیلی از مردم تماس می‌گیرند و اعتراض می‌کنند که چرا تلفن‌ها را هم قطع نمی‌کنید تا پَک‌مان کامل شود و همه چیز قطع باشد؟ یعنی پنجره را می‌بندند که ریزگرد نیاید، یکهو برق قطع می‌شود. می‌گویند: «حداقل بریم دستشویی اعصاب‌مون آروم شه!» غافل از این که آب هم چند دقیقه پیش قطع شده. خلاصه تنها راهی که باقی می‌ماند، این است که بروند تجمع اعتراضی برگزار کنند. بنابراین در روزهای گذشته چند تجمع اعتراضی در خوزستان برگزار شد و معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواهان چیزهایی شدند که چون خیلی هوا کثیف است، ما واقعا نمی‌بینیم چی نوشته!

در این بین، خود ریزگردها هم خواهان وصل مجدد برق شدند. یک مقام ریزگرد در پاسخ به خبرنگار بی‌قانون گفت: «حتی لیگ قهرمانان اروپا هم شروع شده، اما مسئولان وزارت نیرو تا حالا تلاشی برای رفع مشکلات استان نکرده‌اند. ما خودمان هم شاکی هستیم و به زودی به یک استان دیگر خواهیم رفت.» با انتشار این خبر، ساکنین سایر استان‌ها از الان تمهیداتی را برای 10 جداره کردن شیشه منازل و ذخیره اکسیژن داخل بطری‌های آب، کیسه فریزر و لپ‌شان اندیشیدند. یکی از این ساکنین تاکید کرد: «می‌تونستیم برق هم ذخیره می‌کردیم. از مسئولان که کاری برنمیاد».

خبر دوم امروز درباره صحبت‌های وزیر رفاه دولت نهم است که گفته احمدی‌نژاد این قدر روی مسائل مختلف تسلط داشت که در جام جهانی‌ای که حضور نداشتیم، گیر داده بود باید بین چهار تیم اول شویم. الان می‌فهمیم چرا آن زمان این قدر اعضای کابینه را عوض می‌کردند. جلسه هیئت دولت تشکیل می‌شده، آقای احمدی‌نژاد از مشایی می‌پرسیده: «امشب لیگ آلمان بازیه؟» مشایی: «نه، نزدیک جام جهانیه، لیگ‌های فوتبال تموم شده.» احمدی‌نژاد خیلی عصبانی رو می‌کرده به علی‌آبادی و می‌گفته: «من الان باید بفهمم جام جهانیه؟! تیم حاضره یا نه؟»

علی‌آبادی بر خود می‌لرزیده و می‌گفته: «قربون زیپ کاپشنت برم، ما که صعود نکردیم!» احمدی‌نژاد: «من این حرف‌ها حالیم نیست. رود خروشان ملت داره تو خیابون راه میره که شما بیای به من بگی صعود نکردیم؟ اصلا کل فیفا چند؟ می‌ریم جزو چهارتا، مقام نیاوردی دیگه تو جلسه هیئت دولت نیا.» علی‌آبادی: «آخه...» احمدی‌نژاد: «آخه نداره! اصلا لازم نکرده. برو همون مسکن رو تکی درست کن بیا!» بعد رو می‌کرده به وزیر نفت: «من از شما انتظار دارم تیم ملی تو جام جهانی برسه به نیمه نهایی!» وزیر نفت: «آخه من که مسئول تیم ملی نیستم!» احمدی‌نژاد: «خب صنعت نفت آبادان که به شما مربوطه! اون رو بفرست جام جهانی. چرا اونجوری نگاه می‌کنی؟ اصلا وزیر نفت رو عوض می‌کنم. آقای معاون اول، شما تیم رو می‌بری جام جهانی یا عوضت کنم؟» آخرش هم وزرا مجبور می‌شدند پول بگذارند یک جام جهانی پلاستیکی بخرند تا خیال رییس جمهور راحت شود.

آن وقت شما تعجب می‌کنید که چرا ده سال است وضعیت خوزستان این طوری است؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج