۵۲۸۴۹۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ موقع تبریک گفتن تبریک هم بگوییم

یکی از هنرهایی که هر کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌تونه داشته باشه به روز بودن و واکنش سریعه. البته بعضی کاندیداها چون تجربه از دو طرف قیچی‌کردن رو دارن تو این زمینه یه امتیاز جلو هستن. ولی چیزی از ارزش‌های بقیه هم کم نمیشه و....

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

یکی از هنرهایی که هر کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌تونه داشته باشه به روز بودن و واکنش سریعه. البته بعضی کاندیداها چون تجربه از دو طرف قیچی‌کردن رو دارن تو این زمینه یه امتیاز جلو هستن. ولی چیزی از ارزش‌های بقیه هم کم نمیشه و اونا هم می‌تونن توانایی‌های خودشون رو نشون بدن. یه نمونه از این اتفاق‌ها همین سوم شدن تیم ملی فوتبال ساحلی در جهان بود که بیشتر از خود بازیکنا، نامزدهای ریاست جمهوری حال کردن و خوشحال شدن. چون بساط تبریک و تهنیت و «ما هم سهیم بودیم» رو به طور کامل جور می‌کنه. واکنش‌های احتمالی این عزیزان هم به این شکله:

رئیسی: ضمن تبریک، باید عرض کنم دولت در چند سال اخیر چه کرده؟ با وجود اینکه ادعای آبگیری از دریاچه‌ها و تالاب‌ها را دارند، شاهد این هستیم که دیگر چمن در کشور رشد نمی‌کند و بازیکنان مجبورند در شن و ماسه بازی کنند. در عوض ما در مشهد پارك هاى آبى متعددى احداث كرده‌ايم كه دوستان مى‌توانند در ساحل چمن كارى شده آن‌ها ورزش كنند.

قالیباف: به مدد شهرداری تهران و بدون گرفتن هیچ کمکی از دولت، با وجود اینکه چند بار نامه نوشتیم، بستر مناسبی در دریاچه شهر آفتاب برای علاقه‌مندان به این رشته ایجاد شده، آنجا دریاچه و ساحل خاکی و شنی درست کردیم و استعدادها را کشف و آن‌ها را گازانبری جمع و وارد تیم ملی می‌کنیم. سطل پلاستیکی و بیل هم موجود است.

میرسلیم: با تجربه‌ای که در فدراسیون نجات غریق دارم، جوانان را از همان ساحل مستقیم به تیم ملی می‌برم. قبلا هم که در این فدراسیون بودم، از زیر آب رصد می‌کردم و بازیکن ترنسفر می‌کردم. ضمنا تبریک هم می‌گویم. سوال من از آقای روحانی این است، شما تا حالا از زیر آب فوتبال ساحلی تماشا کرده‌اید؟

جهانگیری: مردم ببینید که دولت چقدر مظلوم واقع شده. در دولت یازدهم این تیم مدال و افتخار آورده، اما آقایان از خاطرات خودشان با مایو و لباس ورزشی می‌گویند. چطور در دولت قبل که تیم ملی می‌فرستادیم، نفر برمی‌گشت شما سهیم نبودید؟ (یک دقیقه خیره به دوربین نگاه می‌کند و قطره اشکی از گوشه چشمش می‌آید) در کنارش تبریک هم عرض می‌کنم.

هاشمی طبا: به اعتقاد من، والیبال ساحلی امروز یک معضل محسوب می‌شود. ما باید تمام این خاک‌هایی که در آن، فوتبال بازی می‌کنند را تبدیل به فضای سبز کنیم و کشور را از معضلات سرزمینی نجات دهیم.

روحانی (با خنده): من هم تبریک می‌گویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      عالی بود پوکیدم از خنده !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج