۵۳۰۵۸۶
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

طنز؛ شنبه سی‌ام اردیبهشت ساعت ۱۰ شب

شنبه‌ آینده حال‌و‌هوای کاندیداهای محترم ریاست‌جمهوری چگونه خواهد بود؟ (سردبیر: تو متنت از حسن روحانی خاصی حمایت نکنی. بی‌طرف باش مثل صداوسیما.

پدرام ابراهیمی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

شنبه‌ آینده حال‌و‌هوای کاندیداهای محترم ریاست‌جمهوری چگونه خواهد بود؟ (سردبیر: تو متنت از حسن روحانی خاصی حمایت نکنی. بی‌طرف باش مثل صداوسیما.

نگارنده: حله رییس. حواسم هست.) البته احتمالا امسال هم مثل سال 92 شمارش آرا به عهده رای‌شماران پیر و خسته باشه و اعلام نتایج تا اواخر وقت شنبه طول بکشه. زمان ما کِی اینجوری بود؟ جَوون‌های چُست و چابک رای‌ها رو می‌شمردن. خب از بحث دور نشیم؛ این شما و این رمالی ما درباره شنبه هفته آینده:

قالیباف: به اتاق 9 متری خانه ارزان و محقرش می‌رود و در اتاق را از تو قفل می‌کند. گوشی را برمی‌دارد و تلگرام را باز می‌کند. گروه‌های «شهروندان تهرانی عاشق مدیریت خوشگل موطلایی»، «مدیران 96 درصدی رانت نخوار»، «پویش چلوکباب‌خوران حامی دولت مردم»، « برج‌سازان محروم محدوده شمال تهران»، «فامیل‌های زباله‌ساز (ادمین: بابابرقی)» و «صنف ابزارآلات و دیالکتیک، علی‌الخصوص گازانبر» را باز کرده و از همه left می‌دهد. از پنجره به نمای تهران زُل می‌زند: «مو روی رای نِدادن شماها حساب کرده بودُم. نمک و پروانه و مجوزنشناس‌ها».

رئیسی: یکی از اطرافیان خبر می‌آورد: «تمام حق‌دوستان و عدالت‌خواهان ایران به شما رای دادند». رئیسی: «مشکلات حق‌دوستان و عدالت‌خواهان رو هم حل می‌کنیم. بشینم به‌عنوان رییس‌جمهور پیامی خطاب به ملت بنویسم...». آورنده خبر: «جسارتا می‌دونید که با سه، چهار میلیون رای نمیشه رییس‌جمهور شد؟». رئیسی: «اتفاقا می‌خواستم در همین زمینه با وزیر کشور صحبت کنم، وقت نداشتند». و خیره به روبه‌رو نگاه می‌کند.

هاشمی طبا: «منابع من محدوده و به مردم واکنش الکی نشون نمیدم. انتظار میمیک هم نداشته باشید چون دولت از اینی که هست نباید بزرگ‌تر بشه».

میرسلیم: به نشانه‌ «قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری» سر تکان می‌دهد و افرادی را که به او رای داده‌اند برای شب‌نشینی و مشاعره به منزل دعوت می‌کند.

روحانی: حسن روحانی برای اینکه ملاحظه ما و خط قرمزها را کرده باشد، به‌جای خودش نعمت‌زاده را از روی نیمکت فرامی‌خواند... نه شما برو بشین نمی‌تونی.

ظریف را صدا می‌کند و او به همراه جهانگیری، به سبک محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده، کنار هم ایستاده، دست‌ها را چندبار به هم زده، می‌پرند و پهلو و حومه را به هم می‌کوبند.

سپس هیات دولت به دو بخش تقسیم شده و این‌طرفی‌ها فریاد می‌زنند: «رای خاکستری چی‌کارش می‌کنه؟». روبه‌رویی‌ها هم جواب می‌دهند... وارد جزيیات نشویم. حالا هر کاریش می‌کنه. به ما چه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یخ کنی بابا.....

    • احمد

      قالیباف رو خیلی خوب اومدی خیلی خندیدم

    • رضضض

      خیلی شیرین بود...گروه خوشگل موطلایی...خخخخ

    • بدون نام

      عالی بود

    • بدون نام

      سلام
      به کوری چشم شما رئئسی رای میاره حالتون جا میاد .
      نه به روحانی یعنی نه به جنگ .
      بدبختا بفهمید.

    • امیر

      رای ما فقط دکتر روحانی

    • بدون نام

      خیلی بامزه بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج