۵۳۱۳۷۷
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

طنز؛ اسحاق مرسی که هستی

بالاخره مناظره سوم هم با هر دردسری که بود برگزار شد و نامزدها حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند. توجه داشته باشید این تازه دوران نامزد بازی این بزرگواران بود، تصور کنید، اگر هر کدام رییس‌جمهور شوند چه واکنشی نشان می‌دهند:

پویان فراستی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

بالاخره مناظره سوم هم با هر دردسری که بود برگزار شد و نامزدها حسابی از خجالت یکدیگر در آمدند. توجه داشته باشید این تازه دوران نامزد بازی این بزرگواران بود، تصور کنید، اگر هر کدام رییس‌جمهور شوند چه واکنشی نشان می‌دهند:

اگر رئیسی رییس‌جمهور شود: با پیروزی آقای رئیسی در انتخابات درخت گلابی برجام با درخت دیگری پیوند می‌خورد و موز می‌دهد. از فردای روزی که او رییس‌جمهور شود هر نفر ۲۵۰ هزارتومان یارانه می‌گیرد و با پول یارانه‌اش می‌تواند ۷۵۰ گرم موز بخرد و تا یک ماه با همان زندگی سالمي داشته باشد.

اگر میرسلیم رییس‌جمهور شود: بدون شک آقای میرسلیم هم فکرش را نمی‌کرد رییس‌جمهور شود. برای همین بعد از اعلام نتایج به روحانی زنگ می‌زند تا او را «روشن» کند. میرسلیم که تا این لحظه حتی خواب ریاست‌جمهوری را نمی‌دید در گروه تلگرامی «سوال می‌کنم، پس هستم» به رفقایش پیام می‌دهد تا با ماشین برقی که اختراع کرده‌اند به پاستور بیایند، در حیاط دور دور کنند.

اگر قالیباف رییس‌جمهور شود: این بزرگوار برخلاف کاندیدای قبلی بارها خواب ریاست‌جمهوری را دیده و پسندیده! بعد از اعلام نتایج به‌عنوان اولین اقدام سوار بر پاترول مدل ۷۱ فرزندش می‌شود، اما از بد روزگار چراغ بنزین ماشین روشن است، پرزیدنت مجبور می‌شود به پمپ بنزین محل برود اما از شانس بد چند رفتگر چهار درصدی با بنز و پورشه آمده‌اند بنزین بزنند. قالیباف با هر دردسری که هست ۲۰ لیتر بنزین می‌زند و کارت می‌کشد. همان لحظه از بانک ملی پیامک برداشت از حساب می‌رسد. موجودی حساب مستر پرزیدنت حالا کمتر از سه میلیون تومان است. قالیباف از مظلومیت خودش گریه‌اش می‌گیرد. در همین فکرهاست که بیلبورد تبلیغاتی لوله پولیکا را می‌بیند. به رییس ستاد زنگ می‌زند و دستور می‌دهد هرچی گاز انبر و لوله در سطح کشور وجود دارد جمع‌آوری و به برق تبدیل شود.

اگر هاشمی‌طبا رییس‌جمهور شود: این کاندیدای عزیز زمان اعلام نتایج در حال بازی با نوه۶ ساله‌اش در پارک محل است. وقتی خبر پیروزی‌اش را از رادیو می‌شنود از شدت خوشحالی شروع به خواندن سرود تاریخی عمو زنجیرباف می‌کند و این برد را با اهالی محل در پارک جشن می‌گیرد.

اگر روحانی رییس جمهور شود: با پیروزی حسن روحانی در انتخابات، او تلفن همراهش را بر می‌دارد به اسحاق جهانگیری پیامک می‌دهد: مرسی که هستی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعیده خادم

      عالی بود یکم خندیدیم

    • بدون نام

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج