adexo3
۵۷۳۶۵۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

طنز؛ دولتِ عروق و انسداد!

هفته گذشته همایشی در کشور برگزار شد تحت عنوان «انسداد مزمن عروق کرونری» که سخنران ویژه آن جناب آقاي رئیسی بودند! راستش برای بنده هم مثل شما در ابتدای خواندن این خبر این سوال پیش آمد که یک رجل سیاسی و کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری در....

احمدرضا كاظمي در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

هفته گذشته همایشی در کشور برگزار شد تحت عنوان «انسداد مزمن عروق کرونری» که سخنران ویژه آن جناب آقاي رئیسی بودند! راستش برای بنده هم مثل شما در ابتدای خواندن این خبر این سوال پیش آمد که یک رجل سیاسی و کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری در یک همایش تخصصی پزشکی چه حرفی برای گفتن دارد؟

این ماجرا مثل این است که شما از هافبک تهاجمی تیم رئال زاراگوزا بخواهید بیاید در تیم واترپولوی باشگاه شقایق‌کارانِ تهران بازی کند! یا مثلا برای کنفرانس کشاورزی با رویکرد «تاثیر کودهای ارگانیک برگرفته از فاضلاب بر سرعت رشد هندوانه» از «مهندس شاپور طاحونی» نویسنده کتاب‌های استاتیک، دینامیک، مقاومت مصالح و سایر کتاب‌های تخصصی رشته مهندسی عمران دعوت کنید برای سخنرانی!

این ابهام البته زمانی که بنده فهمیدم همایش مذکور در «بیمارستان رضوی» برگزار شده کاملا برایم رفع شد. خب طبیعتا اگر یک عده بیایند مثلا توی اتاق کنفرانس شرکت شما جلسه نقد و بررسی سینمای کلاسیک جهان با محوریت آثار هیچکاک را برگزار کنند، شما حتی اگر آخرین و البته تنها فیلمی که در عمرتان دیده باشید سه گانه اخراجی‌ها هم باشد، باز هم این حق را دارید که بیایید سخنرانی کنید چراکه به هرحال مدیریت آنجا با شماست! البته ما در جریان متن سخنرانی آقای رئیسی در این همایش نیستیم ولی خب با تجریباتی که از حضور ایشان در مناظرات ریاست‌جمهوری به‌دست آوردیم احتمال می‌دهیم که برنامه یک همچین محتوایی داشته است:

ابتدای مراسم با آهنگ خواننده اخلاق‌مدار کشور آقای امیرتتلو شروع می‌شود: «آی جیگيلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی عروقتو وا کن... آی جیگلیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی خودتو دوا کن». سپس مجری برنامه روی سن می‌آید و از یکی از متخصصان برای سخنرانی دعوت به عمل می‌آورد.

آقای دکتر پشت میکروفن قرار می‌گیرد و ضمن انتقاد از بدعهدی طرف غربی در اجرای برجام و تاثیرات منفی آن بر بیماری‌های عروقی و همچنین تاکید بر اینکه تحریم‌های جدید آمریکا نقض روح و جسم برجام بوده و نشان از ناکارآمدی سیاست‌ خارجه دولت دارد، افزایش پدیده انسداد رگ‌های کرونری در کشور را به ناتوانی دولت در حوزه اقتصاد ربط می‌دهد و تنها راه بازشدگی این عروق را افزایش سه برابری یارانه‌های نقدی معرفی می‌کند. کم‌کم با نزدیک شدن به پایان برنامه، آهنگ «کی عروق کرونریتو می‌بنده؟!» در سالن پخش شده و با مقداری آبجوش نبات از حضار پذيرايي مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر محمودی

      خیلی عالی بود. قشنگ با پنبه سر بریدین. خیلی خوشم اومد. کاش رجال ساسی هم اینارو می خوندن تا بفهمن که چند چندن... نقد تمیزی بود.

    • بدون نام

      از الان شروع کردن برای دوره ی بعد خودنمایی کنن و تو چشم مردم باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج