adexo3
۵۹۰۲۹۳
۶ نظر
۵۰۴۱
۶ نظر
۵۰۴۱
پ

خطرناک‌ترین شهرهای جهان

اکنون سفر بیش از هر زمان دیگری آسان شده است و به کمک فناوری های جدید به راحتی می توان اطلاعات مورد نیاز برای سفر به هر نقطه از زمین را تهیه نمود و بار سفر بست.

وبسایت فردا: اکنون سفر بیش از هر زمان دیگری آسان شده است و به کمک فناوری های جدید به راحتی می توان اطلاعات مورد نیاز برای سفر به هر نقطه از زمین را تهیه نمود و بار سفر بست.
وب سایت های فروش بلیت و اجاره مکان اقامت و حتی وب سایت هایی که امکان سفر و اقامت رایگان را فراهم می کنند به رونق گردشگری کمک زیادی کرده اند اما در این بازار گسترده گردشگری، برخی از مناطق به دلیل نبودن امنیت همچنان سوت و کور مانده‌اند و کمتر کسی برای سفر به این مناطق تمایل نشان می‌دهد. در ادامه با 10 شهر از ناامن‌ترین شهرهای جهان آشنا می‌شوید.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
کاراکاس در ونزوئلا این شهر درگیر بحران گروه‌های مرتبط با مواد مخدر است. همچنین درگیری‌های خیابانی و دزدی نیز اط جرایم رایج در این شهر هستند.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
سیوداد خوارس در مکزیک مشکلات مکزیک با قاچاقچیان مواد مخدر مشهور است . سیوداد خوارس هم اکنون یکی از خشونت بارترین شهرهای کشور است. پلیس اغلب در خدمت باند‌های مواد مخدر است از این رو بسیاری از جنایات بدون مجازات باقی می‌مانند.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
کیپ تاون در آفریقای جنوبی با توجه به شیوع فقر و ناآرامی‌های اجتماعی در این شهر، آمار جرم و جنایت بالا است. گرچه بسیاری از گردشگران به دلیل زیبایی‌های طبیعی این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
ریو دو ژانیرو در برزیل بسیاری از شهرهای برزیل دارای میزان جرم بسیار بالایی هستند و بعضی از آنها خطرناکتر از ریو دو ژانیرو هستند. با این حال از آنجا که ریو از نظر توریستی محبوب ترین برزیل است، در کانون توجهات است.گرچه ممکن است از استراحتگاه ها و سواحل این شهر لذت ببرید اما همواره به یاد داشته باشید جنایات خیابانی در بسیاری از مناطق، به ویژه در شب، هنوز هم رایج هستند.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
گواتمالا سیتی در گواتمالا گرچه این کشور آمریکای مرکزی جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد اما با خشونت‌های ناشی از مواد مخدر روبرو است. دزدی های خیابانی، دزدی خودرو و متوقف کردن اتوبوس‌ها برای زورگیری از دیگر جریان رایج در این شهر است.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
آکاپولکو در مکزیک سالیانی نه چندان دور این شهر یک منطقه مسکونی لوکس و امن به شمار می‌آمد اما خشونت‌های حاصل از مواد مخدر آن را به جایی خطرناک تبدیل ساخته است. آمارهای اخیر نشان می دهد این شهر یکی از بالاترین نرخ های قتر در جهان(۱۴۲ نفر در ۱۰۰ هزار نفر) را دارد.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
بغداد در عراق بمب گذاری و تیراندازی از خشونت‌های رایج در عراق هستند. این کشور سال‌هاست که در فهرست کشورهای سفر ممنوع آمریکا قرار دارد.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
کابل در افغانستان کابل نیز هر لحظه احتمال دارد هدف یک حمله تروریستی قرار گیرد و از این رو یکی از شهرهای خطرناک جهان به شمار می‌آید. حملات تروریستی نظیر بمب گذاری در کابل بسیار رایج هستند.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
کراچی در پاکستان پاکستان در معرض حجم زیادی از ناآرامی های سیاسی و حملات تروریستی است. ترور و بمب‌گذاری های انتحاری در این کشور بسیار رایج هستند و کراچی یکی از مراکزی اصلی اینگونه خشونت ها در جهان است.

خطرناک‌ترین شهرهای جهان
سن پدرو سولا در هندوراس این شهر در طول چندین سال به عنوان یکی از خشونت بارترین شهرهای جهان شناخته شده است. بر طبق منابع بسیاری، این شهر بالانرین نرخ قتل در جهان را دارد (۱۶۹ نفر در هر ۱۰۰،۰۰۰ نفر). قاچاق اسلحه یکی از مشکلات بزرگ هندوراس است و اسلحه های غیرقانونی در سراسر شهر فراوان یافت می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه جالب تهران را يادتون رفت زيرا كثيف ترين گرانترين ناامن ترين زشت ترين و بيقواره ترين شهر دنياست و آمار خيلي ترينهاي ديگر كه خود دانيد و بس !!!!!!
      اول از خودتون شروع كنيد بعد با پررويي تمام دنيا را به سخره بگيريد !!!!!!

      پاسخ ها

      • بهزاد

        لطفا از رو هیجان یه چیز الکی نگید. اگه منظورت از کثیفی، آلودگی هواست که پکن چند برابر تهران کثیفه. امنیت تهران در مقایسه با خیلی شهرای دیگه بسیار خوب و قابل قبوله. تهران یکی از ارزان ترین شهرهای دنیاست جهت اطلاعتون. نمیدونم معیارت از زشتی و
        زیبایی چیه، ولی بهتره یه نگاه دقیق تر به جغرافیای تهران بندازی تا ببینی چقد زیباست. بیقواره هم که گفتی، خیلی شهرای آسیا و حتی آمریکا از تهران بی قواره تر هستن. یه ارزن غیرت ملی هم خوب چیزیه

    • سوراختور

      13:53حالا تراکتور به پرسپولیس باخته دلیل نمیشه که اسم تهرانو ببری زیر سوال اصلا تو کی باشی که راجب تهران نظر بدی نه که تبریز جای خیلی خوبیه ....ادم باید ارق ملی داشته باشه نه که بیاد ضعفایه کشورشو جار بزنه

    • سام

      وا

    • بهار

      ببخشیدهرکس ی نظری داره شایدازدیده شما همه چی خوب بیادایران همه جاش قشنگه ولی ادماش به گندکشوندنش افسوس

    • بهار

      ببخشیدهرکس ی نظری داره شایدازدیده شما همه چی خوب بیادایران همه جاش قشنگه ولی ادماش به گندکشوندنش افسوس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج