جاباما
۵۹۸۵۱۰
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

سنگ و نوارچرمی که ۸۴۰ دلار فروخته می‌شود

پرداخت ۸۴۰ دلار برای خرید یکی از لوازم هرمس اصل معامله خوبی به نظر می‌رسد، اما در این مورد خاص درباره یک وزنه کاغذ (کاغذ نگهدار) صحبت می‌کنیم که از یک سنگ و یک نوار چرمی تشکیل شده است.

برترین ها: پرداخت ۸۴۰ دلار برای خرید یکی از لوازم هرمس اصل معامله خوبی به نظر می‌رسد، اما در این مورد خاص درباره یک وزنه کاغذ (کاغذ نگهدار) صحبت می‌کنیم که از یک سنگ و یک نوار چرمی تشکیل شده است. چه طور می‌توان چنین چیزی را به فروخت؟ این برند لوکس فرانسوی راهی برای این کار پیدا کرده است و آن را به عنوان سنگ‌های منحصربفرد می‌فروشد، به این معنی که هیچکس دیگری دقیقا مشابه وسیله شما را ندارد. اما کاملا مطمئنیم که درباره هر سنگ رودخانه دیگری هم می‌توان این حرف را زد. احتمال پیدا کردن یکی دیگر با دقیقا همیان شکل و طرح نجومی است و مجبور نیستید چیزی بابت آن بپردازید. البته با این تفاوت که یک نوار چرمی دورش ندارد...

این وزنه کاغذ بخشی از خط تولید هرمس است که هدف آن استفاده از مواد باقی مانده از کیف ها، اکسسوری ها، کفش‌ها و پارچه‌های برند هرمس است تا خرده ریزهای کوچکی بسازد که با محصولات اصلی جفت شوند. در ابن مورد، ماده باقی مانده بند چرمی است. ایده بازیافت ضایعات که در غیراین صورت دور ریخته می‌شدند زیباست، اما قیمت ۸۴۰ دلار برای آن دیوانگی به نظر می‌رسد. ما درک می‌کنیم که قیمت یک عامل مهم در حفظ ویژگی‌های انحصاری یک برند است، اما محدودیت هایی وجود دارد که برای قیمت نزدیک به ۱۰۰۰ دلار برای یک سنگ با نوار چرمی باید اعمال شود.
سنگ و نوارچرمی که ۸۴۰ دلار فروخته می‌شود
سنگ و نوارچرمی که ۸۴۰ دلار فروخته می‌شود
سنگ و نوارچرمی که ۸۴۰ دلار فروخته می‌شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاقبت مد و برند همین حماقتهاس

    • بدون نام

      منکه چند تا سنگ از دریا اوردم خودم نقاشی کردم خیلی خیلی هم قشنگ تر شدن اگه هرمس بخواد دونه ای3 هزار دلار میفروشم بهش , چی فک کردن واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج