adexo3
۷۰۱۴۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آگهی‌های تبلیغاتی دهه‌ی ۲۰ +عکس

نمایشگاهی از آگهی‌های تبلیغاتی دهه‌های ۲۰ تا ۵۰ شمسی که در روزنامه‌های کشور به چاپ رسیده است با گردآوری فرشید پارسی‌کیا و به همت گالری ایده در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

ایسنا: نمایشگاهی از آگهی‌های تبلیغاتی دهه‌های ۲۰ تا ۵۰ شمسی که در روزنامه‌های کشور به چاپ رسیده است با گردآوری فرشید پارسی‌کیا و به همت گالری ایده در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۵۰ اثر اصل تبلیغاتی که بین دهه‌های ۲۰ تا ۵۰ شمسی در رسانه‌های کشور به چاپ رسیده است در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

آگهی‌های تبلیغاتی دهه‌ی 20 +عکس

این آثار که نشانگر سیر تکاملی هنر گرافیک است، نقش رسانه‌ها و تبلیغات در رشد این هنر را نشان می‌دهد.

فرشید پارسی‌کیا با هدف به نمایش گذاشتن بخشی از رشد تکاملی هنر گرافیک ایران در تبلیغات این آثار را گردآوری و به نمایش خواهد گذاشت.

این نمایشگاه به همت گالری «ایده» ۲۷ مهرماه در گالری بهار خانه هنرمندان ایران به حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه گرافیک و تبلیغات کشور برپا می شود.

در همین راستا انتشارات «ایده» نیز کتاب «صد آگهی نشریات» را با گردآوری و نگارش فرشید پارسی‌کیا منتشر خواهد کرد. این کتاب از مجموعه کتاب‌های ۱۰۰ انتشارات «ایده» است که قصد دارد در این کتاب روند هنری و تاثیرگزاری تبلیغات را در دهه‌های اولیه حضور آگهی‌های تجاری در مطبوعات ایران برررسی کند. در این کتاب ۱۰۰ آگهی مهم و تاثیرگزار در دهه‌های ۲۰ تا ۵۰ شمسی ارائه شده است تا مخاطب با روند سیر صعودی، تبلیغات و پیشرفت هنر گرافیک در مطبوعات ایران آشنا شوند.

آگهی‌های تبلیغاتی دهه‌ی 20 +عکس

فرشید پارسی‌کیا، مولف جوان این کتاب از طراحان و مدرس گرافیک است، او نزدیک به یک دهه تجربه تصویرسازی و گرافیک مطبوعاتی دارد و تاکنون با نشریاتی چون چیستا، آناهید، لیکو، دانش و مردم و... همکاری داشته است. کتاب «صد آگهی نشریات» به زودی توسط انتشارات ایده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohammad

      خیلی مسخره بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه الان خوبه!

        کجا درس بخونم؟ مدرسان شریف! کتاب چی بخونم ؟ مدرسان شریف! تو کدوم آزمون شرکت کنم ؟ مدرسان شریف!

    • فاطمه

      به نظرم آگهی های اون زمان فوق العاده بوده، درسته که زرق و برق الان رو نداشته اما صداقت و خلاقیتی در گفتار داشته که الان کمتر یا اصلاً دیده نمی شه... .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج