adexo3
۷۰۹۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

در طول تاریخ فضانوردی، خودنگاره‌ها و عکس‌هایی انفرادی مختلفی از فضانوردان به ثبت رسیده است. عکس‌هایی که برخی از آنها با قصد قبلی گرفته شده‌اند، اما برخی نیز کاملا اتفاقی ثبت شده‌اند.

خبرآنلاین: در طول تاریخ فضانوردی، خودنگاره‌ها و عکس‌هایی انفرادی مختلفی از فضانوردان به ثبت رسیده است. عکس‌هایی که برخی از آنها با قصد قبلی گرفته شده‌اند، اما برخی نیز کاملا اتفاقی ثبت شده‌اند.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

کلی اندرسون

در پیاده‌روی فضایی جولای ۲۰۰۷ / تیر ۱۳۸۶، سایه‌ای از کلی اندرسون روی ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده است.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

آکی هوشیده

طی ماموریت ۳۲ ایستگاه فضایی بین‌المللی در سپتامبر ۲۰۱۲ / شهریور ۱۳۹۱، آکی هوشیده از آژانس فضایی ژاپن این خودنگاره را گرفته است. پدیده‌های متنوعی که هم‌زمان در این عکس ثبت شده‌اند بسیار تماشایی هستند: خورشید، زمین، بخش‌هایی از بازوی رباتیک ایستگاه، لباس فضایی فضانورد، دوربین ویژه کار در فضا، و البته تاریکی بی‌پایان ژرفای فضا.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

پیت کنراد

تصویری از پیت کنراد که طی ماموریت آپولو ۱۱ و کار بر روی سطح ماه، در کلاه فضایی همکار وی، آل بین، ثبت شده است. تاریخ عکس مربوط به نوامبر ۱۹۶۹ / آبان ۱۳۴۸ است.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

کلی اندرسون

کلی اندرسون در پیاده‌روی فضایی جولای ۲۰۰۷ / تیر ۱۳۸۶ که بخشی از ماموریت ۱۵ ایستگاه فضایی بین‌المللی بود، این خودنگاره را گرفته است. انعکاس تصویر زمین در کلاه فضایی اندرسون زیبایی خاصی به عکس بخشیده است.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

لوکا پارمیتانو

خودنگاره‌ای که فضانورد ایتالیایی سازمان فضایی اروپا، لوکا پارمیتانو، طی پیاده‌روی فضایی ماموریت ۳۷ ایستگاه فضایی بین‌المللی گرفته است. تاریخ عکس مربوط به جولای ۲۰۱۳ / تیر ۱۳۹۲ است.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

مایک فوسام

فضانورد آمریکایی، مارک فوسام، این عکس را در جولای ۲۰۱۱ / تیر ۱۳۹۰ گرفته است. شاتل فضایی آتلانتیس نیز در پس‌زمینه به خوبی مشاهده می‌شود.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

جو تانر

عکس گرفتن از کلاه طی پیاده‌روی‌های فضایی سنتی دیرپایی است که بین فضانوردان رواج دارد. این خودنگاره متعلق به جو تانر است که در سپتامبر ۲۰۰۶ / شهریور ۱۳۸۵ گرفته شده است.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

مایک فوسام / پیرس سلر

در این عکس مایک فوسام به تاریخ جولای ۲۰۰۶ / تیر ۱۳۸۵، می‌توان علاوه بر کلاه فضانورد، شاتل فضایی دیسکاوری، بخشی از ایستگاه فضایی بین‌المللی و فضانورد همکار وی، پیرس سلر را مشاهده کرد.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

اسکات پارازینسکی

ای کاش مانند اسکات پارازینسکی، همه فضانوردان در خودنگاره‌های خود علاوه بر کلاه فضایی، تصویر کامل‌تری از خود می‌گرفتند. تاریخ این عکس اکتبر ۲۰۰۷ / مهر ۱۳۸۶ است.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

باز آلدرین

این عکس ارزشمند، یکی از معدود خودنگاره‌هایی است که صورت فضانورد نیز در آن معلوم است. عکس متعلق به باز آلدرین است که طی پیاده‌روی فضایی ماموریت جمینی در نوامبر ۱۹۶۶ / آبان ۱۳۴۵ گرفته شده است.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

دان پتی

این خودنگاره مربوط به یکی از نخستین ماموریت‌های ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌شود. دن پتی این عکس را در ماموریت ۶ و در ژانویه ۲۰۰۳ / دی ۱۳۸۱ گرفته است. در گوشه بالای راست کلاه وی می‌توان تصویر هم‌قطار وی، کن بوئرساکس را نیز مشاهده کرد.

بهترین عکس‌های تصادفی فضایی

نیل آرمسترانگ

در این عکس که مربوط به ماموریت آپولو ۱۱ در جولای ۱۹۶۹ / تیرماه ۱۳۴۸ است، نمای ریزی از مشهورترین فضانورد آمریکایی، نیل آرمسترانگ در کلاه فضایی باز آلدرین انعکاس یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج