اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۷۲۷
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

خرس قهوه‌ای نادر در جنگلهای شمال +عکس

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران از ثبت تصویر یک خرس قهوه ای بزرگ در حین تلاش برای زنده گیری پلنگ در بهشهر خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران از ثبت تصویر یک خرس قهوه ای بزرگ در حین تلاش برای زنده گیری پلنگ در بهشهر خبر داد.

کیوان هوشمند با بیان این مطلب افزود: چندی پیش یک قلاده پلنگ در مناطق جنگلی مابین دو روستای یخکش و پجیم در شهرستان بهشهر یک گاو اهلی را دردید.

به گفته وی، با اطلاع مردم به اداره محیط زیست و اعزام محیط بانان به محل، پس از تایید حمله پلنگ توسط کارشناسان، محیط بانان تصمیم گرفتند پلنگ را زنده گیری کرده و به مناطق امن و دوردست جنگل منتقل کنند برای این منظور با انتقال یک قفس چوبی به محل حمله پلنگ، محیط بانان لاشه نیمه خورده شده گاو اهلی را در داخل قفس چوبی قرار دادند تا در صورت مراجعه مجدد پلنگ به لاشه برای تغذیه در قفس گرفتار شود.

خرس قهوه‌ای نادر در جنگلهای شمال +عکس

خرس قهوه ای بزرگ جثه در کنار قفس چوبی تعبیه شده برای زنده گیری پلنگ

هوشمند اظهار داشت: برای این منظور یک دوربین تله ای در مقابل قفس چوبی تعبیه شد تا از پلنگ و اتفاقات احتمالی در جریان زنده گیری حیوان تصویر برداری کند اما پس از چندین شبانه روز انتظار، پلنگ مورد نظر به محل حمله به گاو اهلی بازنگشت که احتمالا به دلیل جابجایی لاشه نیمه خورده توسط محیط بانان بوده است.

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران تصریح کرد: اما یک خرس قهوه ای بزرگ برای تغذیه به سراغ لاشه گاو اهلی آمد که البته به دلیل وارد آوردن ضربه توسط خرس، درب قفس بسته شده و خرس نیز نتوانست از لاشه تغذیه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آي كيو

      چقدر خوشگله ! البته شايد يه آدمه كه رفته توي پوست خرس !!!!

      پاسخ ها

      • ;

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • سیروس

      سلام درمورخه1392/5/8 بهمراه گروه کوهنوردی چکاد بندر انزلی جهت صعود به قله سبلان در پناهگاه مستقر بودیم که در ساعت 11شب دو قلاده خرس قهوه ای که ارتفاع قد آنان یک متر میشد به جهت تغذیه از زباله ها به پناهگاه نزدیک شدند برای اولین بار در عمرم من ودیگر کوهنوردان از فاصله کمتر از ده متری دو حیوان وحشی بسیار زیبا را دیدیم ولی موفق به تهیه عکس یا فیلم نشدیم جالب اینک خرس ها از ما میترسیدند و فرار میکردند و دوباره بعد از مدتی بر میگشتند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج