۷۶۳۰۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصیتی منحصربفرد و مستقل دارید و به دیگران اجازه نمی دهید در زندگی شخصیتان دخالت کرده و برای شما تصمیم بگیرند. شما قوی، با اراده، مصمم، پر شور و انرژی و به طور ذاتی عاقل و بالغ هستید، اما جاه طلبی بیش از اندازه تان باعث می شود زندگی را به خودتان سخت بگیرید. امسال از لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی قرار خواهید داشت، اما برای حفظ سلامتی روانی خود و رهایی از فشار و استرس زندگی روزمره باید به معنویات و امور مذهبی اهمیت بیشتری بدهید. اگر اهل تجارت هستید و یا کسب و کار مستقلی دارید خودتان را برای دریافت سود مالی قابل توجه از منابع مختلف آماده کنید. شرایط مالی شما به گونه ای است که نیازی به محدود کردن خود نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت هر چه را که برای رفاه خودتان و خانواده تان لازم باشد فراهم کنید. شما معتقد هستید که موفقیت به سراغ هیچکس نخواهد آمد و این خود شما هستید که باید دنبال آن بدوید، به همین دلیل هم در تمام طول سال بی آنکه به خودتان استراحت بدهید به دنبال رسیدن به اهداف و آرزوهای خود خواهید بود، فقط باید مواظب باشید جاه طلبی زیادتان شما را به مسیر اشتباهی نکشاند. اگر هنوز مجرد هستید امسال جای خالی عشق را در زندگی خود احساس خواهید کرد و به دنبال یافتن عشق زندگیتان خواهید رفت. آبان، بهمن، اردیبهشت و تیر بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

امروز انرژی روحی و فیزیکی زیادی خواهید داشت. سعی کنید این انرژی را بیهوده تلف نکنید. به احتمال زیاد امروز مدت زیادی را در خانه نخواهید گذراند و بیشتر به گردش خواهید رفت و بیرون از خانه خواهید بود. با دوستان، همکاران و یا خانواده دیدار کنید و با آنها صحبت کنید. این گفت و گو ها جالب خواهند بود. زمان زیادی است که ورزش نکرده اید. امروز ممکن است بخواهید برای ورزش به بیرون بروید. غروب امروز، زمان خوبی برای یک گردش و یا دیدن یک فیلم در سینما و حتی کمی بازی کردن است. خانواده تان را فراموش نکنید. بهتر است امروز کمی از وقتتان را به آنها اختصاص بدهید. روز خوبی داشته باشید!

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

امروز حس فراست و بینشی قوی خواهید داشت. اطلاعاتی به سرعت به شما الهام می شوند. به ندای درونتان گوش کنید و اطمینان داشته باشید که این اطلاعات درست هستند. شما همچنین قدرت تصور بالایی دارید و می توانید از این قابلیت برای بهبود روابطتان در خانواده و یا بهبود شرایط کاریتان و یا هر چیزی که در ذهنتان می گذرد استفاده کنید. اگر قبل از اینکه دیگران چیزی را بگویند، توانستید ذهن آنها را بخوانید، تعجب نکنید. برای اثبات این موضوع، پیشگویی هایتان را بر روی برگه ای بنویسید و پس از آنکه اتفاق افتاد به دیگران نشان دهید. آنها نیز شگفت زده خواهند شد. اطرافیانتان به کمک شما احتیاج پیدا می کنند. اگر می توانید به آنها کمک کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

دیدار با دوستانتان بسیار مفید و آموزنده خواهد بود. هر چند ممکن است بعضی قسمت های این بحث ها گیج کننده باشد، ولی بیشتر برای شما مهیج خواهد بود. شما نیز ممکن است اطلاعات مفیدی داشته باشید و بخواهید با دوستانتان به اشتراک بگذارید. هر اندازه صحبت می کنید، باید به همان اندازه نیز به حرف های دیگران گوش دهید. دوستانتان ممکن است خبرهای خوشحال کننده ای برای شما داشته باشند. شما آدمی رازدار هستید. ممکن است مجبور شوید به دوستانتان دروغ بگویید تا رازهای دیگران را فاش نکنید. توجه داشته باشید که نباید برای اینکه از رازهای دیگران مراقبت کنید خودتان و آبرویتان را به خطر بیندازید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است کارها از کنترل شما خارج شوند. شما امروز با جدیت تمام مشغول کارهایتان هستید و از هر کاری که باعث شود چیز جدیدی بدست آورید استقبال خواهید کرد. ممکن است این حجم از کار شما را خسته کند، پس فراموش نکنید که هر چند وقت یکبار به خود استراحت کوتاهی بدهید. غذا خوردن را فراموش نکنید. بدون غذای مناسب انرژی کافی برای کار کردن نخواهید داشت. اگر همکارانتان از شما زیاد تعریف می کنند تعجب نکنید، چون شما لایق این تعریف ها هستید. بعد از ظهر برای شام از خانه بیرون بروید و استراحت مفصلی داشته باشید. به زودی همه ی اطرافیانتان هم نتایج این سخت کوشی های شما را خواهند دید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

امروز اطلاعات جدیدی در مورد یک حرفه ی جالب به دستتان می رسد و شما مایل خواهید بود در مورد آن کتاب های جدیدی را بخوانید و یا در اینترنت به جستجوی اطلاعاتی در مورد این حرفه بپردازید. این کار ممکن است در ارتباط با قانون، فلسفه، تاریخ و یا مذهب باشد. اطلاعات خیلی زیادی پیدا خواهید کرد و ممکن است بخواهید از این اطلاعات فتوکپی بگیرید و یا یادداشت برداری کنید. خودتان را زیاد خسته نکنید و سعی کنید بهترین استفاده را از زمانتان ببرید. ممکن است به سبب کارهای زیادی که دارید نتوانید شام بخورید و یا دیر موقع بخوابید. نتیجه تحقیقاتتان برایتان جالب خواهد بود و حتی ممکن است مسیر زندگیتان را تغییر بدهد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است به دنبال راه های جدید و خلاقانه ای برای افزایش درآمدتان باشید. تکنولوژی ممکن است به شما در افزایش درآمدتان کمک کند. اطلاعات زیادی به دست می آورید و به خاطر سپردن این اطلاعات تقریبا غیر ممکن است. بهتر است آدرس و یا اسم منبعی را که از آن اطلاعات می گیرید، یادداشت کنید تا وقتی که مجددا به این اطلاعات نیاز داشتید بتوانید آن را به دست آورید. ذهنتان بسیار مشغول خواهد بود به طوری که ممکن است نیاز داشته باشید کمی پیاده روی کنید تا این افکار شما را رها کنند. از توانایی هایتان استفاده کنید تا بتوانید کارها را در سریع ترین زمان و به بهترین حالت انجام دهید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

امروز شرکت در مهمانی ها و فعالیت های اجتماعی مختلف شما را در تماس با افراد جالبی قرار خواهد داد که در زمینه های حرفه ای متفاوت و هیجان انگیزی مشغول به کار هستند. شما مکالمات خیلی جذابی با آنها خواهید داشت که اطلاعات جالب و مفیدی را در اختیارتان قرار خواهند داد. بخشی از آنچه می شنوید آنقدر عجیب است که باور آن برایتان بسیار دشوار است. در پایان امروز دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد و شاید حتی در یک گروه عضو شده باشید. شاید بودن در جمع برایتان خیلی خوشایند باشد، اما فراموش نکنید که برخی کارهای شخصی هم دارید که باید به آنها رسیدگی کنید!

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

یکی از دوستان و یا همکارانتان چند کتاب جدید به شما معرفی کرده که دلتان می خواهد همین امروز همه ی آنها را بخوانید، البته که چنین کاری امکان پذیر نیست و باید هر از گاهی به چشمانتان استراحت بدهید و کارهای روزمره تان را هم انجام دهید، در غیر این صورت در پایان روز علاوه بر سردرد احساس کسالت و بی حوصلگی نیز خواهید داشت. اگر حوصله اش را داشتید امروز حتما کمی پیاده روی را هم در برنامه تان جای بدهید تا هم از هوای آزاد لذت ببرید و هم ذهنتان را از افکار آشفته و بیهوده رها کنید. در پایان روز با گوش دادن به یک موسیقی بی کلام آرامش بخش با چشمان بسته ذهن خود را از اتفاقات روز تخلیه کرده و برای خواب آماده کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

امروز ذهن شما خیلی سریع کار می کند و سرشار از ایده های بکر و متفاوت است جنبه ی خلاق وجود شما حسابی فعال شده است و ایده های مختلف آنقدر پشت سر هم به ذهنتان می رسند که احساس می کنید دارید دیوانه می شوید. حتما این ایده ها را یادداشت کنید تا هم ذهنتان سبک شود و هم بتوانید بعدا از آنها استفاده کنید. تا وقت هست از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر نهایت استفاده را از این موقعیت ببرید حتی خود شما هم از نتیجه ای که به دست می آورید شگفت زده خواهید شد. امروز بهتر است اخبار را دنبال نکنید و برای یک روز هم که شده است به اعصابتان استراحت بدهید!

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

امروز در تمام روز مهمان های خوانده و ناخوانده در حال رفت و آمد به خانه ی شما خواهند بود و شما هم خوشحال و سرحال هستید و از حضور آنها در خانه ی خود و مصاحبت با آنها لذت می برید. خودتان را برای شنیدن خبرهای جالب و مکالمات هیجان انگیز آماده کنید. در پایان روز ذهنتان به شدت درگیر اتفاقات امروز خواهد بود و نخواهید توانست به راحتی آن را آرام کنید. بهترین کار برای ساکت کردن صداهای بی پایان درون مغزتان رفتن به یک پیاده روی هرچند کوتاه مدت خواهد بود، در غیر این صورت نخواهید توانست به راحتی بخوابید و خودتان را برای شروع هفته ای جدید به خوبی آماده کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

اگر تماس ها و پیام ها ی تلفنی و ایمیل های تمام نشدنی تمام مدت شما را به خود مشغول کردند اصلا تعجب نکنید. حانواده، دوستان و همکارانتان خبرها و اطلاعات فوق العاده ای دارند که می خواهند با شما به اشتراک بگذارند. با شنیدن برخی از این خبرها خود شما هم تصمیم خواهید گفت چند تایی تماس تلفنی برقرار کرده و یا حتی به دیدن یک نفر بروید تا این خبرها را به طور حضوری با او در میان بگذارید. بیشتر چیزهایی که می شنوید مثبت و هیجان انگیز خواهند بود، هر چند برخی چیزها هم گیج کننده یا نگران کننده هستند. ساعات پایانی روز را در خانه و پای تلویزیون و یا با خواندن یک کتاب خوب بگذرانید و شب کمی زودتر به رختخواب بروید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز الهام و بصیرت است. خلاقیت شما در حال جوانه زدن است و ایده های فوق العاده ای در سر دارید که احساس می کنید باید هر چه سریعتر به کار گرفته شوند. این ایده ها با هر چیزی که در ارتباط باشند، از موسیقی و نقاشی گرفته تا دکوراسیون و آشپزی، باید در آرامش و بدون نگرانی از نتیجه ی نهایی مورد استفاده قرار بگیرند. لذت بردن از روند انجام این کارها از نتیجه ی نهایی آنچه انجام می دهید بسیار مهمتر است. خوشبختانه شما عملکرد بسیار خوبی خواهید داشت و دیگران را با کارهایتان تحت تأثیر قرار خواهید داد. ایده هایی که امروز استفاده نمی کنید را یک جا یادداشت کنید تا بعدا به سراغشان بروید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۶/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج