اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۴۶۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ژاکت های احساساتی عجیب +عکس

ژاکت های احساساتی می توانند روحیات را درک کرده و با استفاده از لامپ هایی که درون آن قرار گرفته است این روحیات را نشان می دهد.

باشگاه خبرنگاران: ژاکت های احساساتی می توانند روحیات را درک کرده و با استفاده از لامپ هایی که درون آن قرار گرفته است این روحیات را نشان می دهد.

روزهای سرد زمستانی تنها لباسی که می تواند کمی انسان را گرم کند ژاکت و کاپشن است از این رو بازار برای این لباس ها گرم می شود. طراحان با ایده های خود سعی می کنند تا لباس هایی تولید کنند که مشتری بیشتری خواهد داشت.

به تازگی یک شرکت تولید کننده لباس های زمستانی دست به ابتکاری جالب زده است و ژاکت های احساساتی را تولید کرده است. این ژاکت ها با آخرین فناوری ساخته شده اند و درساخت آن ها از لامپ های ال ای دی نیز کمک گرفته شده است.

ژاکت های احساساتی عجیب +عکس

این ژاکت ها همانطور که از نامشان مشخص است می توانند احساسات انسان را تشخیص داده و با استفاده از لامپ هایی که در میان لباس تعبیه شده است نشان دهند.با استفاده از فناوری هایی درون ژاکت و البته حسگرهایی که با بدن در تماس هستند این احساسات تشخیص داده می شوند.

ژاکت های احساساتی عجیب +عکس

ژاکت های احساساتی عجیب +عکس

در این ژاکت جالب رنگ سبز برای خونسرد، آبی برای ارامش، بنفش برای هیجان زده، قرمز برای خجالت زده یا مضطرب و زرد برای خوشحال انتخاب شده است. این ژاکت قادر است با یک لایه لباس هم احساسات را حس کند و آن ها را نشان دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج