جاباما
۹۳۷۴۵۱
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

سنگ‌ماهی؛ سمی‌ترین ماهی جهان

این ماهی به خوبی با محیط اطرافش سازگار می‌شود و می‌تواند خودش را استتار کند و به شکل مرجان‌ها و صخره‌های کف اقیانوس درآورد. هنگام شکار می‌تواند در کسری از ثانیه طعمه خود را بکشد. همچنین بسیار سمی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

برترین‌ها : اقیانوس جایی است که تمام خاطرات دردناک تکامل در آن ذخیره شده اند. اقیانوس ماهی‌هایی با تجهیزات دفاعی روی سرشان دارد که از اتومبیل‌های شما هم سریع‌تر شنا می‌کنند، ماهی‌هایی که از همه مبلمان شما سنگین‌تر هستند و موجوداتی که از زجر دادن شما لذت می‌برند. در این مطلب با سمی‌ترین و کشنده‌ترین ماهی دنیا آشنا خواهید شد.

سنگ‌ماهی؛ سمی‌ترین ماهی جهان

استون‌فیش یا سنگ‌ماهی به دلایل مختلفی جالب است. این ماهی به خوبی با محیط اطرافش سازگار می‌شود و می‌تواند خودش را استتار کند و به شکل مرجان‌ها و صخره‌های کف اقیانوس درآورد. هنگام شکار می‌تواند در کسری از ثانیه طعمه خود را بکشد. همچنین بسیار سمی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید.

سنگ‌ماهی؛ سمی‌ترین ماهی جهان

سنگ ماهی بدترین اتفاقی است که ممکن است با آن روبرو شوید. از همه بدتر اینکه این ماهی به سمت شما نمی‌آید و بدون اینکه متوجه شوید روی آن پا می‌گذارید. این ماهی ۱۳ خار تیز پشتش دارد، هر یک از این خار‌ها حاوی سم کافی برای خراب کردن کل روز شما هستند.

برخی از اثرات برخورد با خار‌های سنگ‌ماهی شامل این موارد می‌شوند: خونریزی، تغییر رنگ محل نیش به دلیل نرسیدن اکسیژن، درد شکم، تهوع، استفراغ، غش، هذیان، فلج و نارسایی قلبی. نیازی به گفتن نیست که همه این‌ها بالقوه کشنده هستند، بنابراین اگر گرفتار سنگ‌ماهی شدید هرچه سریع‌تر به بیمارستان مراجعه کنید.

منبع: grunge

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آدما سمی ترین موجود دنیان این بدبختا چیزی نیستن تازه تو منوی رستوران آدما هم هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرامنفی دادید
        دقیقا درسته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج