اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۸۹۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ناگفته هایی درباره هوش اینشتین

امروزه نام اینشتین مترادف با هوش و استعداد است. بدون شک اینشتین یکی از بزرگترین دانشمندانی است که تاکنون بشریت به خود دیده است اما به سختی می توان ادعا کرد که وی باهوش ترین انسانی است که تاکنون زندگی کرده است.

ناگفته هایی درباره هوش اینشتین





مجله دانستنیها: امروزه نام اینشتین مترادف با هوش و استعداد است. بدون شک اینشتین یکی از بزرگترین دانشمندانی است که تاکنون بشریت به خود دیده است اما به سختی می توان ادعا کرد که وی باهوش ترین انسانی است که تاکنون زندگی کرده است. اغلب گفته می شود آی کیو اینشتین حدود 160 بوده است که حتی با فرض درست بودن، این عدد اینشتین را بسیار کم هوش تر از هزاران نفری می سازد که تاکنون زندگی کرده اند. حتی از نظر توانایی های ریاضیاتی، اینشتین به مراتب پایین تر از فیزیکدانی مانند استفان هاوکینگ قرار می گیرد.

ناگفته هایی درباره هوش اینشتین

عمق و گستره موفقیت های علمی اینشتین نیز چیزی نیست که پیش از این بی سابقه بوده باشد. دانشمندان کمتر شناخته شده ای مانند کارل گاوس و لئونارد اولر هستند که سهمی بنیادین در پیشرفت بسیاری از علوم داشته اند. براساس شواهد تاریخی، متخصصان حدس می زنند باهوش ترین انسانی که تاکنون روی زمین زندگی کرده است، ویلیام جیمز سیدیس باشد. وی در سال ۱۸۹۸ میلادی در نیویورک به دنیا آمد و آی کیو وی را بین ۲۵۰ تا ۳۰۰تخمین زده اند. وی در سن شش سالگی وارد مدرسه زبان شناسی شد و توانست تنها طی هفت ماه از آنجا فارغ التحصیل شود. وی موفق شد در سن ۱۱ سالگی وارد دانشگاه هاروارد شده و اگرچه تخصص اصلی وی ریاضیات بود اما زمانی که به سن ۱۸ سالگی رسید، به بیش از ۴۰ زبان دنیا تسلط داشت. وی در سن ۴۶ سالگی در اثر بروز نوعی عارضه مغزی ناشناخته درگذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انیشتین اگه باهوش نبوده .حتما یه هدف خوب واراده قوی داشته .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج